ارسال به دیگران پرینت

خشم رژیم صهیونیستی از اقدام غنی سازی 60 درصدی اورانیوم| واکنش وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به غنی سازی 60 درصدی اورانیوم

خشم رژیم صهیونیستی از اقدام غنی سازی 60 درصدی اورانیوم در صحبت های وزیر خارجه رژیم صهیونیستی کاملا مشخص است. واکنش وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به غنی سازی 60 درصدی اورانیوم جالب است. وی در صحبت هایی تاکید کرد هر کاری برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای می کنیم.

خشم رژیم صهیونیستی از اقدام غنی سازی 60 درصدی اورانیوم| واکنش وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به غنی سازی 60 درصدی اورانیوم

«گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سخنانی به اقدام اخیر ایران در آغاز غنی‌سازی 60 درصد اورانیوم واکنش نشان داد.

بر اساس برخی گزارش‌ها، رژیم صهیونیستی ده‌ها کلاهک هسته‌ای در زرادخانه خود نگهداری می‌کند و این رژیم از پیوستن به پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی خودداری می‌کند.

ایران یکی از اعضای پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی بوده و بارها از معیارهای دوگانه سازمان‌های بین‌المللی در عدم رسیدگی به تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی انتقاد کرده است.

گابی اشکنازی که برای گفت‌وگوهایی به قبرس رفته بود،‌ در جمع روزنامه نگاران گفت:‌ «اسرائیل آماده است تا هر آنچه لازم باشد برای جلوگیری از تلاش‌های تهران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای انجام دهد».

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که برنامه هسته‌ای ایران صرفا با اهداف صلح آمیز پیگیری می‌شود و بر اساس فتوای رهبر جمهوری اسلامی ایران، ساخت سلاح هسته‌ای حرام است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز بارها در بازدید از سایت‌های هسته‌ای ایران، هیچگونه انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران را گزارش نکرده است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح هسته‌ای در منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید و این رژیم تا کنون اجازه بازرسی از تاسیسات هسته‌ای خود را به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نداده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه