ارسال به دیگران پرینت

واکنش سازمان غذا و دارو به ادعای عجیب درباره واردات واکسن کرونا| واردات واکسن کرونا از سوی هلال احمر

واکنش سازمان غذا و دارو به ادعای عجیب درباره واردات واکسن کرونا جالب است. واردات واکسن کرونا از سوی هلال احمر قرار است انجام شود. سازمان غذا و دارو به سازمان هلال احمر مجوز واردات واکسن کرونا را داده است.

واکنش سازمان غذا و دارو به ادعای عجیب درباره واردات واکسن کرونا| واردات واکسن کرونا از سوی هلال احمر

 

سید حیدر محمدی مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در خصوص برخی ادعاها درباره مخالفت وزارت بهداشت برای واردات واکسن کرونا توسط هلال احمر توضیح داد: هلال احمر مجوز واردات واکسن کرونا را در تاریخ چهارده فروردین از سازمان غذا و دارو دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه هلال احمر نیز این موضوع را تایید کرده است افزود: مقرر شده بود شرکت سها کیش ظرف مدت دو هفته واردات واکسن را انجام دهد که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: هلال احمر سیزده میلیون یورو ارز برای واردات واکسن آنفلوآنزا دریافت کرده است که یک عدد واکسن هم واردات نکرده است.

محمدی با بیان اینکه هلال احمر باید تکلیف ارزهای دریافتی را روشن کند اظهار داشت: وزارت بهداشت امیدوار است هلال احمر هرچه زودتر نسبت به واردات واکسن کرونا نیز اقدام کند.

گفتنی است روز گذشته مدیرعامل یکی از خبرگزاری‌ها در توییتی مدعی شده بود که وزارت بهداشت مجوز واردات واکسن کرونا را به هلال احمر نداده است.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • بهمن ارسالی در

      عنوان گیرنده نامه را باش. خیلی جالبه انگار برا یه سوپرمارکت بی نام و نشان نوشته. هر کی نامه را دید اون مخاطب است.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه