ارسال به دیگران پرینت

فقط احمدی نژاد نیست...

چه اهمیتی دارد که مردم در سیل مشکلات در حال دست و پا زدن هستند. می‌بینید، از اینکه بورس زمین خورده است، خوشحال‌اند.

فقط احمدی نژاد نیست...

عبدالرضا داوری که مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد بود و حالا شمشیر را از روی برای رییس جمهور پیشین ایران کشیده است در گفت‌وگویی که با  عصرایران داشت گفت:« یکی از اخباری که ما با آقای احمدی‌نژاد به طور روزانه در اتاق ایشان مرور می‌کردیم، اخبار بورس بود. سقوط بورس که می‌توانست نارضایتی اجتماعی ایجاد کند و مردم را به کف خیابان بیاورد، یکی از اخبار مورد علاقۀ آقای احمدی‌نژاد بود.»

داوری به صراحت می‌گوید که محمود احمدی نژاد به دنبال آشوب اجتماعی در کشور است تا از آب گل آلود شده برای خود ماهی بگیرد.

نه تنها احمدی نژاد بلکه خیلی از سیاسیون کشور، از همین روش برای تسهیل کردن مسیر خود برای رسیدن به قدرت استفاده می‌کنند. فکر می‌کنید همین الان در مجلس، چقدر نماینده منتظر زمین خوردن دولت روحانی هستند؟ یا در دولت چند وزیر خواهان، کله شدن پارلمان هستند؟

بله، آرزوی زمین خوردن رقیب را می‌کنند تا وقتی نوبت انتخابات رسید، مردم ناامید شده از این جناح، نام جناح دیگر را به صندوق بیندازند.

چه اهمیتی دارد که مردم در سیل مشکلات در حال دست و پا زدن هستند. می‌بینید، از اینکه بورس زمین خورده است، خوشحال‌اند.

می‌دانید وقتی جریان‌های سیاسی، منافع شخصی‌ خودشان را به منافع مردم ترجیح می‌دهند، کار کشور به اینجا می‌رسد. نگاه کنید، برخی اصول‌گرایان می‌گویند مذاکره خوب است اگر ما انجام بدهیم و بد است اگر اصلاح‌طلبان انجام بدهند. چرا بد است؟ چون ممکن است، انتهای این گفت‌وگوها به جایی ختم شود که وضعیت کشور سامان پیدا کند و مردم این اوضاع خوب را به نام اصلاح طلبان بزنند. همانگونه که در انتخابات 96 زدند.

آنها دعا دعا می‌کند که در این مدت اتفاقی میان ایران و آمریکا نیفتد که در دولت احتمالی آینده، این دستاورد سیاست خارجی به نام آنها نوشته شود.

اصلاح‌طلبان هم در زمان احمدی نژاد، بخشی از کارهای او که به نفع مردم بود را بر نمی‌تابیدند چون مخالف ذاتی احمدی نژاد و دولت او بودند.

آمریکا به خاطر این آمریکا شده است که سیاستمدارانش البته استثنای ترامپ، ایالات متحده برای آنها اولویت اصلی بود. همه آنها با هر سلیقه‌ای برای کشورشان تلاش می‌کردند اما فعلا ما درگیر جناح‌ بازی‌ها شده‌ایم.

خیلی‌ها دست‌ها را زیر چانه زده‌اند و منتظر شکست رقیب هستند ولو این ناکامی کمر مردم را زیر بار فشار اقتصادی خُرد کند.

آنها فکر می‌کنند وقتی به قدرت رسیدند، همه چیز درست می‌شود و می‌توانند تا ابد حاکم باشند اما نمی‌دانند کسانی هم منتظر رفتن و ناکامی آنها هستند.

و چهه خوب گفته است شفیعی کدکنی که:

پیش از شما

به‌سان شما

بی‌شمارها

با تار عنکبوت نوشتند روی باد

کین دولت خجسته‌ی جاوید زنده باد!

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه