ارسال به دیگران پرینت

درآمد نجومی سرکردگان روسپیگری در فضای مجازی! | روسپیگری در فضای مجازی به چه قیمت؟

درآمد نجومی سرکردگان روسپیگری در فضای مجازی خبرساز شده است. روسپیگری در فضای مجازی به چه قیمتی است. برخی برای عضویت در کانال های تلگرامی و سایت ها از عضویت طلایی و نقره روسپیگری پرده برداشته اند.

درآمد نجومی سرکردگان روسپیگری در فضای مجازی! |  روسپیگری در فضای مجازی به چه قیمت؟

درآمد نجومی سرکردگان روسپیگری در فضای مجازی خبرساز شده است.  روسپیگری در فضای مجازی به چه قیمتی است. برخی برای عضویت در کانال های تلگرامی و سایت ها از عضویت طلایی و نقره روسپیگری پرده برداشته اند. 

طی سال‌های اخیر شبکه‌های تن‌فروشی تحت امکانات فضای آنلاین  گسترش پیدا کرده است. این شبکه‌هایی که مرتباً از زبان مقامات مسئول «غیرقانونی» خوانده می‌شوند، بر بستر بهره‌کشی از کارگران جنسی ارزان قیمت در حال رشد و فزونی هستند.  

یک کانال تلگرامی با ۸۱ هزار عضو، که از مردان بابت هر آگهی بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند، در دی ماه سال گذشته بیش از ۱۵۰ مورد آگهی داشته که مجموعاً بدون هیچ نوع زحمتی و طی پست‌گذاری تلگرامی از این بابت ۶۳ میلیون تومان درآمد داشته است.

سایت دیگری که نسبتاً شهرتی مشابه سایت قبلی دارد، بابت عضویت طلایی ماهانه ۹۰ هزار تومان و عضویت نقره‌ای ماهانه ۴۷ هزار تومان از مردان دریافت می‌کند.

 سایت دیگری که بیش از ۸ هزار زن در استان تهران و به طبع آن چند میلیون زن در سرتاسر ایران ذیل خود دارد، بابت عضویت طلایی ماهانه ۶۵ هزار تومان و بابت عضویت نقره‌ای ماهانه ۳۲ هزار تومان از مردان دریافت می‌کند.  

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه