ارسال به دیگران پرینت

جدیدترین آمار کرونا در کشور؛ ۱۹۳ نفر فوتی در ۲۴ ساعت گذشته| کرونا چند شهر را قرمز کرده است؟

جدیدترین آمار کرونا در کشور حاکی از آن است که ۱۹۳ نفر فوتی در ۲۴ ساعت گذشته داشته ایم. کرونا چند شهر را قرمز کرده است؟ در حال حاضر 386 شهرستان در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند.

جدیدترین آمار کرونا در کشور؛ ۱۹۳ نفر فوتی در  ۲۴ ساعت گذشته| کرونا چند شهر را قرمز کرده است؟

جدیدترین آمار کرونا در کشور حاکی از آن است که ۱۹۳ نفر فوتی در  ۲۴ ساعت گذشته داشته ایم. کرونا چند شهر را قرمز کرده است؟ در حال حاضر  386 شهرستان در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند. 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۳ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

سیما سادات لاری اظهار داشت: از دیروز تا امروز 21 فروردین 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 19 هزار و 666 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 2205 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به دو میلیون و 49 هزار و 78 نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: 4329 از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند؛ تاکنون 13 میلیون و 577 هزار و 57 آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

گفتنی است در حال حاضر 257 شهرستان قرمز و 129 شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 193 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌‌باختگان این بیماری به 64 هزار و 232 نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و 702 هزار و  62 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه