ارسال به دیگران پرینت

قیمت اسپلیت را از ما بخواهید!

بهترین قیمت روز اسپلیت، خرید اینترنتی و خرید اقساطی کولر گازی اسپلیت با مشخصات فنی و امکان مقایسه با گارانتی اصلی نمایندگی خدمات پس از فروش در فروشگاه سل

 قیمت اسپلیت را از ما بخواهید!

بهترین قیمت روز اسپلیت، خرید اینترنتی و خرید اقساطی کولر گازی اسپلیت با مشخصات فنی و امکان مقایسه با گارانتی اصلی نمایندگی خدمات پس از فروش در فروشگاه سل

شرجی و سایر موارد اشاره کرد. البته قیمت کولر گازی نسبت به قیمت کولر آبی بالاتر است اما با توجه به امکانات و مزایایی که ارائه می‌دهد طرفداران بیشتری دارد.

اگر شما هم به دنبال خرید اسپلیت هستید و نمی‎دانید خرید خود را از کجا انجام دهید یا به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از مدل‌های مختلف در انتخاب مدل مورد نظرتان مردد هستید و اگر به دنبال بهترین قیمت اسپلیت هستید ما به شما فروشگاه اینترنتی سل را پیشنهاد می‌کنیم در ادامه به معرفی فروشگاه سل می‌پردازیم.

معرفی فروشگاه اینترنتی سل

فرقی نمی‌کند در منزل یا محل کار هستید شما به صورت 24 ساعته از طریق موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... می‌توانید به فروشگاه سل مراجعه کرده و خرید کولر اسپلیت را انجام دهید اما اگر بخواهید خرید خود را از فروشگاه‌های سطح شهر انجام دهید باید زمان زیادی را صرف ترافیک و مراجعه به فروشگاه‌های مختلف سطح شهر در جهت یافتن مدل مورد نظر و بهترین قیمت اسپلیت کنید که این کار زمان‌بر بوده و هزینه‌ی رفت و آمدی زیادی نیز دارد. پس بهتر است به سراغ خرید اینترنتی اسپلیت بروید.

فروشگاه sell.ir یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که به فروش اینترنتی انواع لوازم خانگی از جمله کولر گازی اسپلیت می‎پردازد. سل سابقه‌‌ای درخشان در این زمینه داشته و همواره با ارائه ‌ی خدمات ایده‌آل توانسته است مشتریان خود را راضی نگه دارد و در دسته‌ی بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم خانگی قرار بگیرد. همانطور که گفتم سل یک فروشگاه مناسب برای خرید انواع داکت اسپلیت، کولر گازی، کولر آبی و سایر لوازم خانگی است اما چرا؟ در ادامه شما را با مزایای خرید از سل آشنا می‌کنیم.

مزایای فروشگاه اینترنتی سل در خرید اسپلیت

بهترین قیمت اسپلیت

همانطور که می‌دانید قیمت کولر اسپلیت و قیمت لوازم خانگی در فروشگاه‌های اینترنتی و فروشگاه‌های سطح شهر یکسان نیست. در سل این تضمین داده شده است که محصولات مختلف با بهترین قیمت بازار به فروش می‌رسند. در نتیجه قیمت اسپلیت گری، قیمت اسپلیت جنرال، قیمت اسپلیت اینورتر، قیمت اسپلیت سامسونگ و ... در سل نسبت به سایر فروشگاه‌ها مناسب‌تر است.

تنوع بالای مدل و برند‌ اسپلیت

مدل‌های متنوعی از کولر گازی اسپلیت از برندهای مختلف داخلی و خارجی طراحی و تولید می‌شود که از لحاظ میزان ظرفیت، نحوه‌ی عملکرد (سرمایشی / گرمایشی)، مصرف انرژی (معمولی / اینورتر)، امکانات و سایر ویژگی‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و متناسب با نیاز افراد مختلف طراحی شده‌اند. 

برای بسیاری از افراد پیش آمده که به دلیل کم بودن تنوع مدل‌های اسپلیت در یک فروشگاه نتوانسته‌اند مدل مورد نظر خود را بیابند اما در سل تنوع مدل کولر گازی اسپلیت بالا بوده و شما می‌توانید خرید کولر گازی معمولی و خرید کولر گازی اینورتر را از آن انجام دهید. تنوع مدل موجب تنوع رنج قیمت اسپلیت در سل نیز شده است.

سرعت بالا و سازگاری با موبایل

تمامی فرآیندهای جستجو، مقایسه، سفارش و خرید کولر گازی اسپلیت در سل کاملا ساده بوده و سرعت سایت بالا است. از طرفی وجود نسخه‌ی موبایلی فروشگاه یکی از مزیت‌های خوب آن برای افرادی است که با استفاده از گوشی همراه به sell.ir مراجعه می‌کنند.

اصالت کالا

تمامی محصولات موجود در سایت سل کاملا اصل بوده و با گارانتی معتبر به فروش می‌رسند در نتیجه خیالتان از بابت اصل بودن اسپلیت‌های خریداری شده از فروشگاه سل راحت باشد.

ارسال سریع

از ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی خوب، ارسال سریع کالا بعد از سفارش است. فرقی نمی‌کند کجای ایران هستید پس از ثبت سفارش و خرید، کالا در طی مدت زمانی کوتاه به شما تحویل داده خواهد شد.

معرفی کامل محصولات اسپلیت

یک خرید هوشمندانه و متناسب با نیازتان مستلزم شناخت کافی از محصول است. سل برای یاری کردن شما در خریدی متناسب با نیازتان و کسب شناخت کافی از محصولات، اطلاعاتی جامع از مشخصات فنی اسپلیت‌های موجود جمع آوری کرده است.

تعامل بیشتر در شبکه های اجتماعی

در سل شما می‌توانید مدل‌های مختلف کولر گازی اسپلیت را در برنامه‌های اجتماعی چون تلگرام، توییتر، واتساپ و ...با دوستان، اعضای خانواده و آشنایان خود به اشتراک بگذارید و نظر آنها را در مورد مدل انتخابی‌تان جویا شوید.

خرید اقساطی اسپلیت

قیمت کولر گازی اسپلیت برای افراد کم درآمد جامعه بالا است، در فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید قسطی اسپلیت با بهترین شرایط برای این عزیزان فراهم شده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • zahra ارسالی در

      در خرید اقساطی, خریدار موظف است بخش کمی از هزینه ی کل را بپردازد و مابقی هزینه را طی اقساط مختلف با فواصل زمانی مشخص پرداخت نماید.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه