ارسال به دیگران پرینت

نمایشگاه نقاشی ونسان ون گوگ نقاش برجسته هلندی به شیوه‌ی غوطه‌ور + ویدئو

آمریکا و کانادا به مناسبت زادروز ونسان ون گوگ (۱۸۵۳،۱۸۹۰) میزبان آثار این نقاش برجسته هلندی به شیوه‌ی غوطه‌ور شدن هستند.

نمایشگاه نقاشی ونسان ون گوگ نقاش برجسته هلندی به شیوه‌ی غوطه‌ور + ویدئو

‍ آمریکا و کانادا به مناسبت زادروز ونسان ون گوگ (۱۸۵۳،۱۸۹۰) میزبان آثار این نقاش برجسته هلندی به شیوه‌ی غوطه‌ور شدن هستند.

‌‌

این نوع جدید از نمایش آثار که در چند سال اخیر محبوبیت فراوانی پیدا کرده فرمت جدیدی از نمایش آثار هنری است که با بهره گیری از فناوری‌های نوین تعاملی دیجیتال، صدها پر‌جکتور، نورپردازی، اصوات، موسیقی و حتی اسانس‌های معطر در فضایی بسیار وسیع برگزار می‌شود. حواس و احساسات مخاطب را درگیر می‌کند و او با تجربه‌ای جدید و بسیار منحصر به فرد رو به رو می‌‌شود.

زمانی که شرکت کنندگان در حال تماشای مجموعه گل‌های آفتابگردان ون گوگ با آن جزئیات فراوان، رنگ‌های گرم و پر جنب و جوش هستند، عطر گل‌های آفتابگردان فضای سالن را پر می‌کند.

یا در زمان تماشای «آسمان پر ستاره»، فضای نمایشگاه یکپارچه در شبی تیره فرو می‌رود. ابرها چرخ‌چرخان به حرکت در می‌آیند، ستارگانی فروزان پدید می‌آیند و ناگهان هلال درخشان ماه نمایان می‌شود. چشم‌ها در تعقیب خطوط پر پیچ و خم به حرکت درمی‌آیند، شب پرستاره ون گوگ شکل می‌گیرد و مخاطب در رویا فرو می‌رود.

نمایشگاه آثار ون گوگ به شیوه‌ی غوطه‌وری یکی از اولین و مشهورترین نمایشگاه‌ها در این شیوه است. این نمایشگاه تا کنون در بیش از ۵۰ کشور جهان برگزار شده. و اینبار به مناسبت زادروز این هنرمند برجسته میزبان دوستدارانش در آمریکا و کانادا است.

منبع : سهندایرنمهر

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • E.B ارسالی در

      آهنگ پس زمینه را کسی میداند اثر کیست؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه