ارسال به دیگران پرینت

رییسی: سن بازنشستگی در کشور یک معضل بزرگ است

رئیس قوه قضاییه گفت:سن بازنشستگی در کشور یک معضل بزرگ است و متاسفانه شاهد این هستیم عده‌ای با چهره جوان بازنشسته می‌شوند و این افراد بعد از بازنشستگی سراغ شغل دوم می‌روند و همین موضوع باعث از دست رفتن شغل برای نسل جوان می‌شود، این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی است.

رییسی: سن بازنشستگی در کشور یک معضل بزرگ است

آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز در  دیدار قضات و کارکنان دادگستری لرستان اظهار داشت: دادگستری لرستان با توجه به شاخص‌ها جزو دادگستری‌های برتر کشور است. 

وی با بیان اینکه همه اجزای دادگستری در لرستان باید با یکدیگر همکاری لازم را برای حل مشکلات مردم انجام دهند، افزود: در دادگستری تلاش شده که سلامت مجموعه قضایی حفظ شود که خوشبختانه این موضوع در لرستان تحقق یافته است. 

رئیس دستگاه قضا با اشاره به این موضوع که تخلف در دستگاه قضا پذیرفتنی نیست، بیان کرد: حفظ سلامت دستگاه قضا امری مهم است و همیشه باید از این موضوع صیانت شود به عبارتی می‌توان گفت تخلف برای دستگاه‌های اجرایی بد است اما برای دستگاه قضا بدتر است. 

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه مردم باید اطمینان داشته باشند که در این مجموعه حق آنان گرفته می‌شود، تصریح کرد: به همکاران دستگاه قضا توصیه می‌کنم که در کنار اقتدار بایستی با مهربانی با مردم برخورد کنیم . 

وی خاطرنشان کرد: جامعه باید نسبت به حکم و مبانی صدور حکم آگاهی داشته باشد و این موضوع باعث همراهی مردم با دستگاه قضا می‌شود همچنین باید با شدت با افرادی که به دنبال ناامن کردن جامعه هستند برخورد کنیم. 

رئیس قوه قضائیه گفت: بایستی به دنبال این باشیم با همکاری سایر دستگاه‌ها آسیب زدایی کنیم و مسئولان باید با کمک قضات به پیشگیری آسیب‌های اجتماعی بپردازند. 

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کارکنان دستگاه قضایی بایستی برطرف شود، اظهار داشت: به دنبال این هستیم مشکلات بیمه‌ای و مسکن کارکنان دستگاه قضا را حل کنیم.

وی ادامه داد: سن بازنشستگی در کشور یک معضل بزرگ است و متاسفانه شاهد این هستیم عده‌ای با چهره جوان بازنشسته می‌شوند و این افراد بعد از بازنشستگی سراغ شغل دوم می‌روند و همین موضوع باعث از دست رفتن شغل برای نسل جوان می‌شود، این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی است.

رئیس دستگاه قضایی بیان کرد: افزایش آمار صلح و سازش در کشور یکی از نکات مثبت جامعه است و این نشاندهنده ایمان واقعی مردم است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه