ارسال به دیگران پرینت

مساجد در ماه رمضان باز است؟ | اوقاف: باز بودن مساجد در ماه رمضان منوط به تصمیم ستاد کرونا است

مساجد در ماه رمضان باز است؟ رئیس اوقاف گفته است، باز بودن مساجد در ماه رمضان منوط به تصمیم ستاد کرونا است. رییس سازمان اوقاف کشور بر این باور است که باز بودن مساجد و دیگر اماکن مذهبی در ماه رمضان، منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است.

مساجد در ماه رمضان باز است؟ | اوقاف: باز بودن مساجد در ماه رمضان منوط به تصمیم ستاد کرونا است

مساجد در ماه رمضان باز است؟ رئیس اوقاف گفته است، باز بودن مساجد در ماه رمضان منوط به تصمیم ستاد کرونا است. رییس سازمان اوقاف کشور بر این باور است که باز بودن مساجد و دیگر اماکن مذهبی در ماه رمضان، منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی دیروز در آمل گفت: مطابق فرمایش رهبری ، تصمیم‌های ستاد ملی مقابله با کرونا فصل الخطاب برای همه نهاد‌های اجرایی کشور است و سازمان اوقاف نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود : البته آن چیزی که اکنون در کشور وجود دارد و با توجه به انجام واکسیناسیون در کشور ، امسال شرایط آسان‌تر و بهتر از سال گذشته و مشکل نیز کمتر باشد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور ، باز بودن مساجد و دیگر اماکن مذهبی در ماه مبارک رمضان را منوط به تصمیم گیری ستاد ملی کرونا دانست.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور همچنین به برنامه‌های جدی این سازمان برای عملیاتی کردن شعارمحوری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری در مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد وگفت: این سازمان یکی از نهاد‌های مخاطب اصلی برای تحقق شعارمحوری سال می‌باشد.

حجت الاسلام خاموشی، با بیان اینکه ظرفیت‌های موجودی که در زیرساخت‌های سازمان اوقاف و امورخیریه کشور هست، اعم از زمین‌های زراعی و کاربری‌های دیگری که در مجموعه این سازمان وجود دارد، باید برای تحقق شعارمحوری سال ۱۴۰۰ در اولویت کاری قرار بگیرد که حتما هم قرار خواهد گرفت.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه