ارسال به دیگران پرینت

وزارت کشور برخورد با تجمع هواداران احمدی‌نژاد را تکذیب کرد

وزارت کشور ایران گفته‌های محمود احمدی‌نژاد درباره «تشکیل کمیته‌ای در وزارت کشور برای ارعاب هوادارانش و برخورد با تجمعات در نزدیکی منزلش» را تکذیب کرد.

آقای احمدی‌نژاد مدعی شده بود ستادی در وزارت کشور در آستانه تجمع هوادارانش در ۲۲ بهمن تشکیل شده و با گروه‌ها و افرادی که قصد برگزاری این تجمع را داشتند تماس گرفته و آنها را تهدید کرده است.

وی در ادامه گفته بود این تجمع «به صورت خودجوش و بدون نظر اینجانب» قرار بود در نزدیکی منزلش در محله نارمک تهران برگزار شود، اما ماموران امنیتی کل میدان ۷۲ نارمک را بسته بودند و «در مواردی تجمع‌کنندگان را کتک زده‌اند».

وزارت کشور روز جمعه ۲۴ بهمن با تکذیب تشکیل کمیته‌ای در این وزارتخانه برای ارعاب هواداران احمدی‌نژاد گفته است «بر خلاف ادعای مطرح شده، مدارای قانونی اعمال شده و ضمن کنترل و مراقبت لازم، برخورد سخت و خشنی از سوی عوامل نظم و امنیت، اعمال نشده است».

این بیانیه همچنین گفته است تجمع یاد شده فاقد مجوز بوده است.

احمدی‌نژاد که خود در دوران ریاست جمهوری متهم به سکوت و در بسیاری موارد دفاع از برخورد نیروهای امنیتی و نظامی علیه متعرضان، خصوصا اعتراضات خرداد ۸۸ بود، در رابطه با محدودیت‌های امنیتی برای برگزاری تجمعات هوادارانش به حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران اعتراض کرده است.

احمدی نژاد معترضان به نتایج انتخابات سال ۸۸ را «خش و خاشاک» نامیده بود.

 

منبع : فردا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه