ارسال به دیگران پرینت

بورس در سال جدید هم بورس نشد! | نوسان شاخص کل بورس باز هم رقم خورد

بورس در سال جدید هم بورس نشد! نوسان شاخص کل بورس باز هم رقم خورد. ادامه حرکت بورس بر مدار نوسان متاسفانه هنوز هم ادامه دارد.

بورس در سال جدید هم بورس نشد! | نوسان شاخص کل بورس باز هم رقم خورد

بورس در سال جدید هم بورس نشد! نوسان شاخص کل بورس باز هم رقم خورد. ادامه حرکت بورس بر مدار نوسان متاسفانه هنوز هم ادامه دارد. 

شاخص کل بورش امروز هم مانند گذشته روندی پرنوسان داشت و در حالی که در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد افزایش یافته بود، در ساعات میانی تا یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد کاهش یافت و درنهایت در رقم یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس امروز با ۲۷۰۲ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحد را ثبت کرد این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۷۱۰ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۴۲ هزار و ۵۴۵ واحد رسید. در این بازار ۵۴۵ هزار معامله به ارزش ۳۹ هزار ۹۰ میلیارد ریال انجام شد.

بیمه پاسارگاد، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی زاگرس پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان و پلیمر اریاساسکل نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر متفی را روی فرابورس گذاشتند.

معامله گران این بازار ۲۵۸ هزار معامله به ارزش ۴۳۰ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال انجام دادند.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی و گروه مپنا نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیح فارس، پالایش نفت اصفهان و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۷ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار ۴۷ واحد را ثبت کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه