ارسال به دیگران پرینت

بازگشت مسافران ترافیک را در جاده کندوان سنگین کرد

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های مازندران ، با توجه به بازگشت مسافران نوروزی از این استان ، هم اکنون ترافیک در برخی مقاطع جاده کندوان سنگین شده است.


بازگشت مسافران ترافیک را در جاده کندوان سنگین کرد

طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، هم اکنون ترافیک خودرویی در اغلب محدوده های جاده ای استان و همچنین شهرهای ساحلی هم نیمه سنگین است.

رئیس مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ترافیک در محور کندوان از مسیر شمال به جنوب در محدوده مرزن آباد تا تونل در جغرافیای مازندران و محدوده تونل تا گچسر در استان البرز نیمه سنگین و سنگین شده است.

سید محسن هاشمی همچنین ترافیک در شهر مرزن آباد چالوس را نیز سنگین توصیف کرد و افزود : اغلب ترافیک پیش آمده مربوط به بازگشت مسافران است.

وی گفت : در حال حاضر ترافیک در دیگر محور مواصلاتی مازندران از جمله در جاده هراز، مسیر شمال به جنوب در منطقه پارک جنگلی تا سه راهی چلاو سنگین است و حرکت خودرویی با کندی انجام می شود. 

رئیس مدیریت راهداری مازندران ادامه داد: ترافیک در محدوده وانا تا گزنک، پلیس راه بائیجان تا آب اسک در جاده هراز نیز به صورت نیمه سنگین و به طور مقطعی سنگین است.

هاشمی به وضعیت ترافیکی شهرهای ساحلی و غربی استان نیز اشاره کرد و گفت : ترافیک در تمامی شهرهای ساحلی استان بخصوص در مناطق غربی نیمه سنگین و سنگین است.

وی درباره شرایط ترافیکی دیگر محورهای مواصلاتی استان از جمله سوادکوه، کیاسر و محورهای مرکزی و شرقی استان نیز گفت که شرایط عادی است و تردد روان در این جاده ها جریان دارد.

رئیس مدیریت راهداری مازندران شرایط جوی محورهای مواصلاتی استان را نیز نیمه ابری و در برخی مناطق آفتابی گزارش کرد و افزود: هیچگونه مداخلات جوی مشاهده نمی شود.

جاده های مازندران نوروز امسال برخلاف سال های گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا از محدودیت های ترافیکی جهت تخلیه جاده های برخودار نیستند و از مردم خواسته شد تا به این استان سفر نکنند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه