ارسال به دیگران پرینت

تفاوت فاحش واکسیناسیون کشورهای خاورمیانه با ایران| یک روز تاخیر هم در واکسیناسیون دیر است

تفاوت فاحش واکسیناسیون کشورهای خاورمیانه با ایران مشاهده می شود. یک روز تاخیر هم در واکسیناسیون دیر است؛ به جای قسم حضرت عباس، واکسن وارد کنید. این ها را روزنامه اطلاعات در خصوص مدیریت وزارت بهداشت در کشور نوشته است.

تفاوت فاحش واکسیناسیون کشورهای خاورمیانه با ایران| یک روز تاخیر هم در واکسیناسیون دیر است

تفاوت فاحش واکسیناسیون کشورهای خاورمیانه با ایران مشاهده می شود. یک روز تاخیر هم در واکسیناسیون دیر است؛ به جای قسم حضرت عباس، واکسن وارد کنید. این ها را روزنامه اطلاعات در خصوص مدیریت وزارت بهداشت در کشور نوشته است.

روزنامه اطلاعات نوشت: بهتر آن بود که از چند ماه جلوتر موضوع واردات واکسن از همان کشور‌های بلا مانع جدی گرفته می‌شد تا نیاز به قسم دادن مردم به حضرت عباس نباشد.

روزنامه اطلاعات نوشت:

- واردات واکسن حتی از کشور‌هایی که جمهوری اسلامی روابط حسنه با آن‌ها دارد نظیر روسیه و چین به صورت قطره چکانی انجام می‌شود و هر دفعه حداکثر در حد چند صد هزار دوز وارد می‌شود که به نظر می‌رسد برای خالی نبودن عریضه و دل خوش کردن است تا یک اقدام جدی که آحاد مردم کشور را در بر بگیرد و مقابله جدی با این ویروس خطرناک و مهلک باشد. این مقدار و با این حالت قطره چکانی هر گز کفاف جمعیت کشور را نخواهد کرد.- آیا از نظر اخلاق پزشکی، یک روز تاخیر در واکسینه کردن مردم خیلی دیر نیست؟ تا فصل بهار و در این فاصله هر روز تعدادی از افراد به کام مرگ می‌روند و چند هزار تن هم مبتلا می‌شوند و چه بسا در افراد مبتلا، عوارض آن، تا سال‌ها در شخص باقی خواهد ماند.

- بهتر آن بود که از چند ماه جلوتر موضوع واردات واکسن از همان کشور‌های بلا مانع جدی گرفته می‌شد تا نیاز به قسم دادن مردم به حضرت عباس نباشد.

- آمار‌های واکسینه کردن شهروندان در سایر کشور‌ها حتی کشور‌های خاورمیانه که توسط منابع معتبر اعلام می‌شود با ایران تفاوت فاحش دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه