ارسال به دیگران پرینت

علائم بیماری "هیرمان" شیر نر ایرانی کامل برطرف شده است| شرایط "هیرمان" شیر نر ایرانی بهتر شده است

علائم بیماری "هیرمان" شیر نر ایرانی کامل برطرف شده است. شرایط "هیرمان" شیر نر ایرانی بهتر شده است. این ها را پزشک معالج "هیرمان" شیر نرِ ایرانی بیان کرده است.

علائم بیماری "هیرمان" شیر نر ایرانی کامل برطرف شده است| شرایط "هیرمان" شیر نر ایرانی بهتر شده است

علائم بیماری "هیرمان" شیر نر ایرانی کامل برطرف شده است. شرایط "هیرمان" شیر نر ایرانی بهتر شده است. این ها را پزشک معالج "هیرمان" شیر نرِ ایرانی بیان کرده است.

علائم بیماری "هیرمان" شیر نر ایرانی کامل برطرف شده است| شرایط "هیرمان" شیر نر ایرانی بهتر شده است

این پزشک معالج "هیرمان" اضافه کرد: شرایط این حیوان از روزهای اولیه که وارد ایران شده بود، خیلی بهتر است و در شرایط پایدار به سر می‌برد و خوشبختانه علائم بیماری نیز به طور کامل برطرف شده است.

یکی از پزشکان معالج شیر ایرانی به نام "هیرمان" آخرین وضعیت روند درمانی این حیوان را تشریح کرد.

حالا، دکتر محمدزاده یکی از پزشکان معالج "هیرمان" در باغ وحش ارم توضیحات جدیدتری از روند درمان این شیر ایرانی مطرح و اظهار کرد: " با توجه به آزمایش‌‌های انجام شده از این شیر نر ایرانی، درمان‌های اولیه شروع شد و آخرین تجهیزات و امکانات از سوی مدیران مجموعه باغ وحش ارم در اختیار تیم پزشکی این حیوان قرار گرفت، این حیوان به موقع مداوا شد، به طوری که با گذشت یک ماه، علائم بیماری در این حیوان به‌ طور کامل برطرف شده است.

وی افزود: ما در طول دوره بیماری این حیوان برای اولین بار با بررسی مدارک پزشکی، متوجه شدیم که این حیوان نارسایی‌های مزمن داشته است و با توجه به پرونده پزشکی این حیوان، یک سری درمان‌های روتین برای درمان انجام شد، بعضی از این مشکلات به صورت مادام‌العمر با حیوان هست، اما ما حداقل توانستیم جلوی پیشرفت بیماری را بگیریم.

چندی پیش نام هیرمان شیر ایرانی، دوباره بر سرِ زبان‌ها افتاد و بر همین اساس  حدود یک ماه پیش با تهیه گزارشی میدانی از آخرین وضعیت جسمی "هیرمان" در باغ‌وحش ارم، به سؤالات متعدد در زمینه وضعیت سلامت جسمی "هیرمان" پاسخ داد و ماحصل این گزارش نیز این بود که حال "هیرمان" خوب است و با گذراندن دوره بیماری و البته با تلاش مسئولان باغ‌وحش ارم و همین طور تیم پزشکی مجرب، سلامتی‌اش را به‌طور کامل به دست خواهد آورد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه