ارسال به دیگران پرینت

در دومین برنامه سفر وزیر صمت به استان اردبیل انجام شد؛

افتتاح واحد تولیدی ریسندگی و بافندگی در شهرک صنعتی ۲ اردبیل توسط وزیر صمت | اشتغالزایی برای ۸۰۰ نفر با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد تومانی

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین برنامه سفر خود به استان اردبیل، واحد تولیدی ریسباف ابریشم آرتا را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

افتتاح واحد تولیدی ریسندگی و بافندگی در شهرک صنعتی ۲ اردبیل توسط وزیر صمت |  اشتغالزایی برای ۸۰۰ نفر با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد تومانی

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین برنامه سفر خود به استان اردبیل، واحد تولیدی ریسباف ابریشم آرتا را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

به گزارش شاتا، این واحد تولیدی در زمینه ریسندگی نخ های ظریف ۳۰ و ۴۰۵۰، نخ مرسیرزه، تیشرت پلوشرت، لباس های محلی زنانه و لباس زیر زنانه فعالیت می‌کند.

برای راه اندازی این واحد تولیدی ۱۸۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ثابت انجام شده است که زمینه اشتغال ۸۰۰ نفر را فراهم آورده است.

این واحد تولیدی از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل می باشد.

وزیر صمت همچنین از خطوط تولید و قسمتهای مختلف این واحد تولیدی تازه افتتاح شده، بازدید به عمل آورد.

رزم حسینی در این بازدید در گفت‌وگو با دست اندرکاران، متخصصان و مدیران این واحد، در جریان روند احداث، تامین مواد اولیه، ظرفیتهای تولید و صادرات آن قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در یکی از خطوط تولید که اخیرا چند شیفته شده است، با کارگران و‌ کارکنان آن به گفتگو پرداخت.

شایان ذکر است که وزارت صنعت، معدن و تجارت توسعه صنایع نساجی و پوشاک و تکمیل زنجیره ارزش آن را در اولویت کاری خود دارد که این کارخانه نیز در راستای تامین مواد اولیه، تولید و ارتقاء زنجیره ارزش در حوزه نساجی و پوشاک دارای مزایا و پتانسیل های لازم می باشد.

گفتنی است که وزیر صمت امروز دو طرح‌ شامل واحد تولیدی ام دی اف(MDF) شرکت زرین چوب آرتاویل و واحد تولیدی ریس باف ابریشم آرتا را در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل افتتاح کرد.

با بهره‌برداری از این طرحها با حجم سرمایه گذاری ثابت ۳۵۰ میلیارد تومان برای ۹۰۰ نفر شغل ایجاد شد.

 

 
 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه