ارسال به دیگران پرینت

دفتر آیت‌الله سیستانی بیانیه داد| دیدار آیت الله سیستانی با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان

دفتر آیت‌الله سیستانی بیانیه داد. دیدار آیت الله سیستانی با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان صبح امروز انجام شد. آیت الله سیستانی در گفتگو با پاپ فرانسیس درباره بی عدالتی، اذیت های مذهبی و فکری محاصره اقتصادی و مواردی از این قبیل صحبت کردند.

دفتر آیت‌الله سیستانی بیانیه داد| دیدار آیت الله سیستانی با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان

دفتر آیت‌الله سیستانی بیانیه داد. دیدار آیت الله سیستانی با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان صبح امروز انجام شد. آیت الله سیستانی  در گفتگو با پاپ فرانسیس درباره بی عدالتی، اذیت های مذهبی و فکری محاصره اقتصادی و مواردی از این قبیل صحبت کردند. 

​دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی در نجف اشرف امروز (شنبه) بیانیه‌ای درباره دیدار مرجع عالیقدر شیعیان با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان صادر کرد.

در متن این بیانیه چنین آمده است:

حضرت آیت الله العظمی سیستانی صبح امروز(شنبه) با پاپ فرانسیس پاپ کلیسای کاتولیک و رئیس دولت واتیکان دیدار کرد.

در این دیدار درباره چالش های بزرگی که بشریت در این دوران با آن روبروست و نقش ایمان به خداوند سبحانه و تعالی و پایبندی به ارزش های والای اخلاقی برای غلبه بر آنها گفتگو و تبادل نظر شد.

حضرت آیت الله سیستانی در این دیدار در مورد بی عدالتی، ستم، فقر، آزار و اذیت های مذهبی و فکری، سرکوب آزادهای اساسی و فقدان عدالت اجتماعی که کشورهای مختلف از آن رنج می برند، به ویژه جنگ ها و اقدامات خشونت بار، محاصره اقتصادی، آوارگی و دیگر مواردی که ملت های منطقه ما به ویژه ملت فلسطین در اراضی اشغالی از آن رنج می برند، صحبت کردند.

پاپ فرانسیس در جریان سفر به عراق ، صبح امروز (شنبه ) به منزل آیت الله «سید علی سیستانی» مرجع عالیقدر شیعیان عراق در نجف اشرف رفت و با وی ملاقات کرد.

دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی در نجف اشرف امروز(شنبه) بیانیه ای درباره دیدار مرجع عالیقدر شیعیان با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان صادر کرد.

در این بیانیه آمده است که درباره چالش های بزرگی که بشریت در این دوران با آن روبروست و نقش ایمان به خداوند سبحانه و تعالی و پایبندی به ارزش های والای اخلاقی برای غلبه بر آنها گفتگو و تبادل نظر شد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه