ارسال به دیگران پرینت

انتقاد ترکان از روحانی| ترکان: رفتارهای روحانی کمی اعلی حضرتی است

ترکان مشاور پیشین رئیس جمهور از روحانی انتقاد کرد. ترکان گفته است، رفتارهای روحانی کمی اعلی حضرتی است. ترکان معتقد است روحانی کمتر با وزرایش حشر و نشر گعده ای دارد.

انتقاد ترکان از روحانی| ترکان: رفتارهای روحانی کمی اعلی حضرتی است

ترکان مشاور پیشین رئیس جمهور از روحانی انتقاد کرد. ترکان گفته است، رفتارهای روحانی کمی اعلی حضرتی است. ترکان معتقد است روحانی کمتر با وزرایش حشر و نشر گعده ای دارد. 

اکبر ترکان مشاور پیشین حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و از نزدیک‌ترین افراد به حسن روحانی در زمان تبلیغات ریاست جمهوری سال 1392 در گفت‌و‌گویی که با وب‌سایت انتخاب داشته در پاسخ به سوالی درباره برخی رفتارهای روحانی و اینکه افکار عمومی از این مدل رفتارها به عنوان رفتار اعلی حضرت گونه یاد می‌کند؟ گفت:‌ به نظرم در قضاوت زیاده‌روی شده. یه کمی‌اش هست ولی زیاده‌روی‌اش اضافی است. از نگاه، سطح صحبت کردن و راه رفتن آقای روحانی کمی چنین استنتاج‌هایی برمی‌آید. این نیست که قصد دارد این کار را بکند، اصلا رفتار، راه رفتن، حرف زدن و نشستنش در خصوصیات خلقی‌اش است.

وی درباره این موضوع که رئیس‌جمهور به وزرای خود وقت ملاقات نمی‌دهد نیز می‌گوید:  او وقت می‌د‌هد. کم وقت می‌دهد. ایشان کمتر با وزرایش حشر و نشر گعده‌ای دارد.

مشاور پیشین رئیس‌جمهور رفتارهای اعلی‌حضرت‌گونه روحانی را تایید می‌کند و می‌گوید:‌ از نگاه، سطح صحبت کردن و راه رفتن آقای روحانی کمی چنین استنتاج‌هایی برمی‌آید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه