ارسال به دیگران پرینت

سه کلیک تا قشم

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند.

سه کلیک تا قشم

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند. 

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند. 

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

۲۰۲۱۰۲۱۱_۲۰۲۰۴۴

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند. 

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.
در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما چارتر و سیستمی، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.  
چرا سه کلیک بهترینه؟
• چون قیمتش خیلی مناسبه
• چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
• چون سه کلیک همیشه باهاته
• چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
• چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
• چون با سه کلیک تورلیدر خودتی 
• چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
• بازم بگیم..؟

 

شگفتی سه کلیک
این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیس

۲۰۲۱۰۲۱۱_۲۰۲۲۴۶

سه کلیک تا قشم

حالا که بحث سفر شد، می‌خواهیم چند تا درباره فرودگاه بین المللی قشم بهتون بگیم تا در سفر به قشم از این نکات استفاده کنید... 

درباره فرودگاه بین‌المللی قشم بیشتر بدانید

جزیره قشم با جاذبه‌های گردشگری بی نظیر و مراکز خرید عالی یکی از پر بازدید‌ترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می‌شود. شما می‌توانید از راه زمینی و دریایی به جزیره قشم سفر کنید اما زمان زیادی را در سفر خواهید بود و وقتی به قشم می‌رسید خسته‌تر از آن هستید که بتوانید از گشت و گذار در جزیره لذت ببرید. به همین دلیل بهترین راه سفر به جزیره قشم سفر هوایی می‌باشد. امروز می‌خواهیم هر آنچه درباره فرودگاه بین‌المللی قشم می‌دانیم را با شما در میان بگذاریم. این فرودگاه که در روستایی به همین نام قرار دارد، هر ساله پذیرای هزاران مسافر ایرانی و بین المللی است که برای لذت بردن از جاذبه‌های قشم به این جزیره دیدنی سفر می‌کنند. 

تاریخچه فرودگاه بین المللی قشم

جزیره قشم با مساحتی در حدود 1491 کیلومتر مربع، بزرگ‌ترین جزیره خلیج همیشه فارس محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین امکانات رفاهی جزیره ارتباط با ناوگان حمل و نقل هوایی کشور می‌باشد. فرودگاه بین‌المللی قشم به تنهایی یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر و جزیره تفریحی می‌باشد که در روستای دیرستان ساخته شده است. به همین دلیل خیلی‌ها این فرودگاه را به نام فرودگاه دیرستان می‌شناسند.

گاهی عنوان می‌شود که فرودگاه بین‌المللی قشم کار خود را از سال 1376 آغاز نموده است. اما جالب است بدانید که مطالعات اولیه برای ساخت فرودگاهی در قشم در سال 1304 شمسی آغاز شد. برای ساخت این فرودگاه طرح‌های مختلفی ارائه شده بود اما پروژه‌ی ساخت فرودگاه بعد از 31 سال در سال 1335 کلید خورد. عملیات ساخت پروژه نیز حدود 10 سال به طول انجامید. بالاخره در سال 1349 این فرودگاه با کاربری حمل و نقل مسافر و بار کار خود را آغاز نمود. 

در ابتدای کار تنها 2 پرواز از نوع DC6 بین تهران و قشم در این فرودگاه انجام می‌شد. مساحت اولیه فرودگاه قشم 600 متر مربع، طول باند اصلی آن 2600 متر و عرض آن 45 متر و طول باند فرعی فرودگاه 2000 متر و عرض آن 45 متر بود. 

عملیات طویل سازی و روکش باند اصلی فرودگاه در سال 1360 شروع شد. منظور آن بود که طول باند اصلی به 3845 متر و عرض آن به 60 متر افزایش یابد. این عملیات در سال 1366 آماده بهره برداری شد و در سال 1369 به طور قطعی مورد استفاده قرار گرفت.

مسئولان فرودگاه در سال 1362 قراردادی با یک شرکت عمرانی مبنی بر توسعه ترمینال فرودگاه به 1200 متر مربع بستند. در سال 1366  نیز مساحت ترمینال های فرودگاه بین المللی قشم به 1800 متر مربع افزایش یافت.

در سال 1369 نیز با توسعه ترمینال حجاج در طبقه دوم این فرودگاه مساحت ترمینال‌های به 2600 متر مربع گسترش پیدا کرد.

با بیشتر شدن تردد مسافرین به فرودگاه بین‌المللی قشم دیگر ظرفیت‌های سابق فرودگاه پاسخگوی نیاز آن را نداشت. پس عملیات توسعه ترمینال‌ها ادامه پیدا کرد. تا جایی که در سال 1372 ترمینال حجاج با مساحتی حدود 3 هزار متر مربع راه اندازی شد. با افتتاح این ترمینال مساحت مجموع ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی قشم سه برابر شد. 

۲۰۲۱۰۲۱۱_۲۰۳۷۴۲

در حال حاضر فرودگاه بین‌المللی قشم اصلی‌ترین راه سفر به جزیره می‌باشد. این فرودگاه پنجمین فرودگاه ایران محسوب می‌شود  و پرواز‌هایی به داخل مرز‌های کشور، آسیای دور و غرب خاورمیانه در آن انجام می‌شود. طبق آمار به دست آمده در سال 2016 حدود 4 میلیون و 445 هزار مسافر از طریق این فرودگاه جابه جا شده‌اند. 

فرودگاه بین‌المللی قشم تقریبا در مرکز جزیره قرار دارد و طول سطح آسفالت باند‌های آن مساحتی برابر با 4226 متر دارد.

امروزه شرکت‌های هواپیمایی زیادی به این فرودگاه رفت و آمد می‌کنند که از میان آن‌ها می‌توان به ایران ایر، ایران ایرتور، آسمان، کاسپین، ماهان ایر، معراج (بلیط هواپیما معراج)، شرکت هواپیمایی قشم، تابان اشاره نمود. این شرکت‌های هواپیمایی، مسافران را بین قشم و مقاصد داخلی مانند فرودگاه مهرآباد، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه بین‌المللی کیش و تنها مقصد خارجی فرودگاه بین‌المللی دبی جا به جا می‌کنند. 

به نظر می‌رسد که عملیات توسعه فرودگاه بین‌المللی قشم هنوز هم ادامه داشته باشد. از میان طرح‌های مطرح شده برای توسعه فرودگاه می‌توان به ساماندهی سطوح عوامل پروازی فرودگاه بین المللی قشم، مطالعه و اجرای باند موازی فرودگاه بین‌المللی قشم و در نهایت پیگیری احداث ترمینال جدید فرودگاه اشاره نمود. 

 

 

اطلاعات فرودگاه بین المللی قشم

نام فرودگاه بین المللی قشم :  qeshm International Airport 

کد یاتا :  GSM

کد ایکائو :  OIKQ

نوع فرودگاه:  مسافربری

ارتفاع از سطح دریا:  ۱۴ متر

سایت رسمی فرودگاه بین المللی قشم :  qeshmairport.com

ویژگی‌ها و امکانات فرودگاه بین المللی قشم

فرودگاه بین‌المللی قشم به دلیل نقش مهمی که در ناوگان هواپیمایی کشور ایفا می‌کند و تردد بالایی که دارد، بخش‌های مختلفی را در خود جای داده است. از بخش‌های متنوع این فرودگاه می‌توان به توانایی کترینگ و فروش سوخت به هواپیماهای عبوری، تجهیز فرودگاه به پیشرفته‌ترین خودرو‌های آتش‌نشانی فرودگاه‌های دنیا (Panter 6x6)، ظرفیت ذخیره بیش از 3.5 میلیون لیتر سوخت برای سوختگیری هواپیماهای پهن پیکر و ... اشاره کرد. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه