ارسال به دیگران پرینت

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹ | جدیدترین قیمت طلا و سکه

در مطلب زیر قیمت طلا و سکه را در امروز یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹ می توانید مشاهده کنید. طلا و سکه این روزها نوسانات زیادی داشته است. جدیدترین قیمت سکه را در جدول ذیل ببینید.

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹ | جدیدترین قیمت طلا و سکه

در مطلب زیر قیمت طلا و سکه را در امروز یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹ می توانید مشاهده کنید. طلا و سکه این روزها نوسانات زیادی داشته است. جدیدترین قیمت سکه را در جدول ذیل ببینید.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۵۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با افزایش همراه شده است؛ از جمله دلایل نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبر‌های سیاسی است.

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۹۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه