ارسال به دیگران پرینت

حاشیه های دیدار جنجالی ذوالنور با سفیر آلمان| ذوالنور چرا با سفیر آلمان دیدار کرد؟

ذوالنور با اشاره به اینکه سفیر آلمان پیگیر ملاقات با من بود پس از چند هفته این دیدار انجام شد. ذوالنور اشاره هایی به حاشیه های این دیدار کرد. ذوالنور گفت: متاسفانه این دیدار در فضای مجازی طوری انعکاس داشته است که به دروغ گفته اند این دیدار در سفارت انگلیس انجام شده است.

حاشیه های دیدار جنجالی ذوالنور با سفیر آلمان| ذوالنور چرا با سفیر آلمان دیدار کرد؟

 

ذوالنور با اشاره به اینکه سفیر آلمان پیگیر ملاقات با من بود پس از چند هفته این دیدار انجام شد. ذوالنور اشاره هایی به حاشیه های این دیدار کرد. ذوالنور گفت: متاسفانه این دیدار در فضای مجازی طوری انعکاس داشته است که به دروغ گفته اند این دیدار در سفارت انگلیس انجام شده است. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه برخی رسانه‌ها دیدارم با سفیر آلمان را تحریف کردند، گفت: اینکه گفتند این دیدار در سفارت انگلیس انجام‌شده ‌غیرواقعی است.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در دیدار جمعی از مدیران رسانه و فعالان فرهنگی استان اظهار داشت: برنامه دیدار با اقشار مختلف مردم و مراجعات عمومی مورد تأکید است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌شده است.

ذوالنور با اشاره به دیدارش با سفیر آلمان تصریح کرد: سفیر آلمان پیگیر بود که به ملاقات من بیاید و پس از چند هفته این دیدار انجام شد و حرف‌های خود را بیان کردم ولی متأسفانه برخی از اشخاص و کانال‌های خبری دروغ‌هایی درباره این دیدار گفتند و اینکه دیدار در سفارت انگلیس انجام‌شده که این سخنان غیرواقعی واقعاً جای تأسف است.

وی افزود: روزانه 800 پیامک برای من می‌رسد و همچنین در فضای مجازی پیام‌های زیادی ارسال می‌شود که با توجه به حجم زیاد آن فرصت برای مطالعه و پاسخگویی نیست، گاهی روزانه 90 تماس بی‌پاسخ دارم و اگر بخواهم به همه تلفن‌ها جواب بدهم فرصت برای رسیدگی به کارهای دیگر وجود ندارد و تعمدی در عدم پاسخگویی نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینکه مرا دوره کرده و در یک‌جهت بیندازند این‌گونه نیست بلکه تکلیف محور عمل می‌کنم، ممکن است حرف حقی بزنم که اصلاح‌طلبان از آن خوششان بیاید و ممکن است علیه جریان اصولگرا باشد ولی حرف حق باشد، من هیچ‌گاه در چارچوب‌های خشک جریانی مطلقاً خود را اسیر نمی‌کنم و اینکه به تکلیف برسم و کاری را انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: گفته شد که ذوالنور صاحب شرکت است شخصی که این خبر را منتشر کرد چرا کارکردهای شرکت و فعال بودن آن اشاره نکرده چون شرکت صورت‌های مالی دارد ولی هیچ موردی ذکر نشد ولی متأسفانه تخریب صورت می‌گیرد و برخی از رسانه‌ها بازنشر کرده و این موضوع منصفانه نیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه