ارسال به دیگران پرینت

فعالیت ۱۰۰ درصدی بخش پلی‌استر کارخانه پلی‌اکریل ایران

رئیس هیئت اجرایی و مدیران کارخانه پلی‌اکریل ایران گفت: بخش پلی‌استر این کارخانه به‌دلیل تأمین مواد اولیه در کشور با ظرفیت ۱۰۰ درصدی فعال است.

فعالیت ۱۰۰ درصدی بخش پلی‌استر کارخانه پلی‌اکریل ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهین‌شهر، علی شفیعی‌پور در نشست هم‌اندیشی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و کارخانه پلی اکریل ایران اظهار کرد: در بخش آکریلیک به‌دلیل نیاز به واردات مواد اولیه خارجی، این بخش با ظرفیت پایینی فعالیت می‌کند و در صورت تأمین مواد اولیه بخش آکریلیک می‌توانیم ۳۵ الی ۴۰ درصد از نیاز کشور را تأمین کنیم.

وی افزود: در گذشته صنعت نساجی کشور به کشورهای خارجی وابسته بود و کارخانه پلی اکریل ایران با هدف تولید و تأمین مواد اولیه صنعت نساجی و فرش راه‌اندازی شد. محصولات این کارخانه در دو بخش پلی‌استر و آکریلیک، تأمین‌کننده مواد اولیه کارخانه‌ها و صنایع وابسته بوده که بخش پلی‌استر به‌دلیل تأمین مواد اولیه در کشور با ظرفیت ۱۰۰ درصدی فعال است.

رئیس هیئت اجرایی و مدیران کارخانه پلی اکریل ایران اضافه کرد: به‌دلیل فعالیت چهار کارخانه پتروشیمیایی و نیروگاه مرکزی، قطعات زیادی در این صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد و از بومی‌سازی این قطعات با استفاده از دانش فنی دانشگاهیان استقبال خواهیم کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه