ارسال به دیگران پرینت

دیروز

حکم اعدام یک کشتی گیر فرنگی کار اندیمشکی اجرا شد

دیروز یک حکم اعدام اجرا شد. روز گذشته یک حکم اعدام در زندان دزفول به اجرا درآمد. حکم اعدام مربوط به کشتی گیر فرنگی کار اندیمشکی به نام مهدی علی حسینی بود که به قصاص محکوم شده بود.

حکم اعدام یک کشتی گیر فرنگی کار اندیمشکی اجرا شد

دیروز یک حکم اعدام اجرا شد. روز گذشته یک حکم اعدام در زندان دزفول به اجرا درآمد. حکم اعدام مربوط به کشتی گیر فرنگی کار  اندیمشکی به نام مهدی علی حسینی بود که به قصاص محکوم شده بود.

یک حکم اعدام در زندان دزفول اجرا شد

 سحرگاه روز دوشنبه ۶ بهمن (۲۵ ژانویه) حکم اعدام مهدی علی حسینی در زندان دزفول اجرا شد.

مهدی علی‌حسینی، کشتی‌گیر فرنگی‌کار اندیمشکی در سال ۱۳۹۴ در جریان یک درگیری در استان خوزستان به اتهام قتل بازداشت و سپس به قصاص محکوم شده بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این معدوم پسر جوان دکتر را به قتل رساند و می خواست همسر دکتر و مادر مقتول را نیز بکشد که کلت قاتل گیر کرده و تیر شلیک نمی شود .


      چرا یک قاتل را به قشر کشتی گیران منتسب می کنید ؟؟؟
      خوب هر فرد در جامعه یک کاری دارد ، یکی کارمند ، یکی راننده یکی هم ورزشکار .

    • حقیقت تلخ ارسالی در

      این نفری که در موردش اینجور تیتر زدید انگار یک پهلوان تختی دیگه بوده که فقط قصاص شده کاش برای خوانندگان بیشتر توضیح میدادید که نفر سارق و قاتل مسلح بوده و خواست خدا این بوده که نفر دوم هم بوسیله این جانی کشته نشده کسی که فرزند را در آغوش مادر کشته و قصد جان مادر را هم نموده بود.

    • محمد امین ارسالی در

      با عرض سلام من خودم اهل دزفول هستم چنین چیزی صحت ندارد سال94ای اقا به همراه همدستش وارد منزل یکی از پزشکان سر شناس دزفول به قصد سرقت وفرزند22 ساله اش از طبقه بالا به پایین می اید وان شلیک وجلوی مادرش اورا می کشند سزای عمل این دزد چیست

    • حسین ارسالی در

      بیشرفاچرامثل بی بی سی اخبارمیگید.یاروقتل کرده چه ربطی داره کشتی گیرباشه یانباشه.خداکنه یه روزیه کشتی گیریه عزیزتو روبکشه.تادیگه اینجوری خبرنزنی.

    • ناشناس ارسالی در

      قانون را برای همه چه ورزشکار و چه هنرپیشه و چه نماینده و چه مسئول رده باید و جه فرد عادی یکسان اجرا شود. فرقی بین قاتل ورزشکار با قاتل عادی نیست

    • یاور ارسالی در

      خدا لعنت کند کسانی را که به ناحق واز روی عمد حقیقت را نگفته و دلهای زیادی را غصه دار می کنند چرا چنین می نویسید کشتی گیر بوده یا هرچی قتل عمد کرد ه

    • محمد ارسالی در

      باعرض سلام دزدسابقه داراسمشوگذاشتی کشتی گیرجوان مردموبه نامردی کشته تازه اسلحه رو زن بی‌دفاع کشیده توگناهت ازاون کمترنیست .واقعیت رانمی نویسی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه