ارسال به دیگران پرینت

اطلاعیه مهم در مورد پلی اکریل

*سهامداران و کارگران محترم مجموعه ارزشمند تولیدی پلی اکریل ایران*

اطلاعیه مهم در مورد پلی اکریل

بسم الله الرحمن الرحیم

*سهامداران و کارگران محترم مجموعه ارزشمند تولیدی پلی اکریل ایران*

ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) به شیعیان آن حضرت لازم دیدیم توضیحاتی شفاف و مستند جهت تنویر افکار عمومی کارگران و سهامداران محترم ارائه نماییم و با شایعه سازان و ملتهب کنندگان فضای حقیقی و مجازی از مسیر روشنگری و نیز مراجع قضایی برخورد نماییم.

در چند روز گذشته ادعاهای فاقد پشتوانه علمی و اخلاقی و اسنادی در خصوص میزان اشتغال ، تولید ، خرید مواد اولیه و نرخ فروش محصولات تولیدی کارخانه پلی اکریل منتشر شده است که علاوه بر زیر سوال بردن تلاش مدیران و کارگران ، باعث زیر سوال رفتن اعتبار  کارخانه و تاثیر منفی بر ارزش سهام خواهد شد که این امر از خطوط قرمز هیات اجرایی بوده و خواهد بود.

همچنین جهت حفظ حقوق سهامداران و با رضایت تامین کننده محترم مواد اولیه AN نسخه اصلی قرارداد با تحفظات لازم منتشر میگردد.

بر اساس اعلام منابع انسانی کارخانه پلی اکریل ایران تعداد کارگران مستقیم و غیر مستقیم و پیمانکاران و مدیران و کلیه اصحاب تولید حدود ۱۸۰۰ نفر در این کارخانه شاغل می باشند. 

میزان ظرفیت اسمی تولید کارخانه در بخش الیاف و نخ اکریلیک و پلی استر در حالت ظرفیت کامل ۱۲۵ هزار تن در سال می باشد که با اتکا به نیروی مهندسی کارآمد و کارگران خدوم متخصص و با تغییرات کیفی انجام شده در حال حاضر تولید الیاف اکریلیک و پلی استر طبق آمار کارخانه در انتهای هر ماه اعلام  می گردد.

همچنین نرخ فروش محصولات شرکت بر اساس اعلام در سامانه کدال (بدون لحاظ کردن ارزش افزوده) و بر اساس نرخ معاملات روز بازار می باشد و اعلام زیان ده بودن نرخ فروش یا کمتر بودن نرخ فروش از نرخ تامین مواد اولیه ، از شیطنت رسانه ای افراد مغرض و یا ناآگاه می باشد که قصد دارند با توقف تنها چرخ تولید کننده الیاف اکریلیک خاورمیانه و کشور ، سود هنگفت واردات این محصولات را به جیب خود سرازیر نمایند ، همان افرادی که به تعبیر مقام معظم رهبری ، *" وارداتچی های بی مسوولیت"* هستند.

لازم به ذکر است در سفر سال گذشته ریاست محترم دستگاه قضا به استان اصفهان و بازدید رییس محترم سازمان بازرسی کشور  حجت الاسلام والمسلمین درویشیان ، گزارشات و اقدامات متعددی در جهت تعیین تکلیف وضعیت مالکیت و تولید این شرکت به مراجع قضایی مربوطه ارسال شده و در مرحله رسیدگی قرار دارد.

همچنین ایراد اتهامات بی پایه و اساس از قبیل ارزان فروشی و ضرر حاصل از تولید ، ابهام مالی ۳۰ میلیارد تومان در مهرماه یا ابهام در نحوه هزینه کرد ۴۰۰ میلیاردتومان سود در دو سال گذشته و ... با وجود شفافیت در فروش و تایید حسابرس مستقل جامعه حسابرسان، در جهت منافع قشر وارداتچی و شرکت خواری برخی افراد مغرض یا ناآگاه می باشد که با افشاء حقایق ان شاالله از این مرحله حساس نیز عبور خواهیم نمود.

لازم به ذکر است طی دو سال گذشته ، با کاهش تعهدات مالی کارخانه ها و به تبع آن شرکت اعم از تولیدی و طلبکاران به شرح زیر می باشد.

۱.در برهه ای  که کارخانه در اختیار هیات اجرایی می باشد و تولید توسط کارگران زحمتکش صورت می گیرد و گزارشات مثبت از روند تولید و فروش و پرداخت معوقات ناشی از سود فروش و عملیاتی شدن سود حاصل از تلاش پرسنل در کدال اعلام می شود و باعث روند روبه رشد سهام گردیده رشد سهام را  اشخاصی بنام خود مصادره می نمایند .

۲.چرا پس از روند روبه رشد سهام با نامه های متضاد خود سعی در سردرگمی و ایجاد تنش و بدبینی در سهامداران می نمایند .در یک نامه خواستار این میشوند که سود ۴۰۰ میلیاردی سال ۹۸ و ۹۹ کجا هزینه شده؟ و حال با ثبت نامه در سامانه های مربوطه ثبت اعتراض و پیوست کردن نامه به ریاست محترم دستگاه قضا دال بر ایجاد زیان با توجه به خرید مواد اولیه اکریلونیتریل به قیمت ۷۴ هزارتومان و فروش ۵۵ هزار تومان  سعی در فرافکنی مشکلات مجموعه های تحت فرمان خود دارند و با این موارد و ایجاد تنش سهامداری سعی در ریزش سهام تازه فعال شده پلی اکریل دارند همانند ابتدای سال که در خرداد ۹۹ در اوجگیری سهام اکثر شرکتها با بستن نماد پلی اکریل  بدون دلیل ضرر و زیان جبران ناپذیری  به سهامداران خرد وارد نمودند.

۳.شایان ذکر است آخرین قرارداد خرید مواد اولیه اکریلونیتریل حدود ۶۲ هزار تومان بوده و فروش و سود خالص بدست آمده حدود ۱۲تا ۱۵ هزار تومان بوده و هرگونه خرید مواداولیه و فروش براساس رصد بازار تعیین می گردد .در صورت عدم تحقق سود حاصله در این زمان  و سودهای مدت زمان قبل چگونه معوقات پرسنلی ،سنوات بازنشستگی پرسنل ،هزینه های جاری سازمان های خدمات رسان مانند اداره گاز، برق ،مالیات و ...پرداخت می گردید.

۴. با توجه به اینکه اساتید ارائه کننده نامه ضرر خرید مواد اولیه و فروش خود را استاد بورس می دانند چرا مطالبی عنوان می نمایند که ذهن سهامدار منفی و نماد شپلی مجدد منفی شود ؟ قیمتهای اعلامی در کدال که به آن استناد نموده اند خالص و با کسر ارزش افزوده و میانگین ۳ ماهه می باشد که کاملا واضح و مبرهن می باشد که نویسنده نامه جز ایجاد تنش و ریزش سهم تفکری نداشته است.

چرا که با استناد به نامه قبلی و سود ۴۰۰ میلیاردی و این نامه و ضرر چند صد میلیاردی سعی در سردرگمی سهامداران و شاید ترس و شروع به فروش و ریزش سهم از اهداف برنامه ریزی شده ایشان میباشد .

لذا به صراحت اعلام می داریم روند رو به رشد تولید و فروش پلی اکریل و افزایش قیمت سهم هیچ ارتباطی با شخص و گروهی ندارد چرا که حاصل از تلاش پرسنل ، کارگران خدوم و مدیریت هیات اجرایی مستقر می باشد ولی قطعا نامه های ابهام آمیز و تنش زا و بدبینانه و انتشار آن در فضای حقیقی و مجازی باعث ریزش سهم حاصل از ترس و عدم ثبات ‌تولید و فروش خواهد شد .

۵. با در نظر گرفتن مطالب فوق نتیجه می گیریم که تضاد در گفتار و نامه ها مبین تفکرات خطرناک برای آینده سهامداری کارخانه میباشد و فراری رو به جلو برای مشکلات خاص مجموعه های تحت فرمانشان میباشد .

از همه خوانندگان و سهامداران عزیز جهت اطلاع از وضعیت تولید و فروش و ثبات پرسنلی خواستار معرفی نماینده و حضور ویا تماس مستقیم جهت ارائه هرگونه روشنگری هستیم و به هر مطلب ارایه شده غیر واقعی توجهی نکنند . کارخانه با فراتر از تمام ظرفیت اسمی پلی استر وحدود ۳۰درصد اکریلیک ۲ و ۱۰۰درصد ظرفیت دی ام تی در حال فعالیت می باشد که نشان دهنده فعالیت تمام کارگران و پرسنل پلی اکریل است 

آمادگی خود را برای پاسخگویی شفاف بصورت مستقیم به  سهامداران بارها اعلام داشته و می دارد و از معرفی نمایندگان ایشان از اقصی نقاط ایران استقبال و پذیرای حضور گرمشان خواهیم بود .

هیات اجرایی کارخانه پلی اکریل ایران

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه