ارسال به دیگران پرینت

ویدیویی طنز از بلایی که واتس آپ بر سر خودش آورده + ویدئو

به دلیل یک توییت #ایلان_ماسک (نفر اول فهرست پولدارترین های جهان) و برداشت اشتباه مخاطبین، سهام شرکت خوش شانس"ادونس سیگنال" بالا رفت و سود سرشاری را نصیب صاحبانش کرد

ویدیویی طنز از بلایی که واتس آپ بر سر خودش آورده + ویدئو

‍ به دلیل یک توییت #ایلان_ماسک (نفر اول فهرست پولدارترین های جهان) و برداشت اشتباه مخاطبین، سهام شرکت خوش شانس"ادونس سیگنال" بالا رفت و سود سرشاری را نصیب صاحبانش کرد. ماجرا از آنجا آغاز شد که ایلان ماسک در اعتراض به تغییرات جدید واتس آپ و منطبق سازی و اشتراک اطلاعات  مخاطبین آن با فیسبوک  طی توییتی به کاربران توصیه کرد که از پیام رسان بسیار امن سیگنال استفاده کنند  و خیلی زود سیگنال به ویژه در آلمان و فرانسه و هنگ کنگ با سیر صعودی دانلود مواجه شد اما همین باعث شد که بسیاری به  اشتباه به سراغ شرکت خدمات بهداشتی سیگنال ادونس بروند و یکباره این شرکت که ارزش سهامش از ۶۰ سنت در سال ۲۰۱۵ به هفت دلار فعلی رسیده بود شاهد صعود ۱۱۰۰ درصدی و ۶۶۰ میلیون دلار افزایش ارزش سهم شود که ۵۵ میلیون دلار آن فقط در دو روز اول اتفاق افتاد. این اتفاق در سال ۲.۱۴ برای دو شرکت "زوم تکنولوژی" که آن را با شرکت مشهور زوم اشتباه گرفتند و نیز شرکت چینی" توییتر هوم " که با توییتر اشتباه گرفته شد هم اتفاق افتاد. در آن ماجرا زوم تکنولوژی شاهد صعود ارزش سهام ۹۰درصدی و توییتر هوم شاهد صعود ارزش سهام ۱۰۰۰درصدی بود.

 

 

گفتنی است موضوع تغییرات جدید در واتس اپ و خارج شدن کاربران و اقبال به سیگنال از موضوعات جذاب این روزهای اخبار  مربوط به فضای دیجیتال است و حتی شرکت تلگرام هم با ساخت ویدیویی طنز به بلایی که واتس آپ بر سر خودش آورده، واکنش نشان داده است.

 

منبع : سهندایرانمهر

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه