ارسال به دیگران پرینت

سارقی که با «بشکن» ۴۰۰ خودرو را دزدید + ویدئو

| با بشکن در ماشین را باز می‌کردم! اگر امکانات داشته باشم قفلی طراحی می‌کنم که هیچ دزدی نتواند آن را باز کند.

سارقی که با «بشکن» ۴۰۰ خودرو را دزدید + ویدئو

سارقی که با «بشکن» ۴۰۰ خودرو را دزدید

سارق ۴۰۰ خودرو بعد از دستگیری گفت:

امنیت ماشین‌های ایرانی زیر صفر است.

 

با بشکن در ماشین را باز می‌کردم! اگر امکانات داشته باشم قفلی طراحی می‌کنم که هیچ دزدی نتواند آن را باز کند.

 

منبع : عصرایران

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه