ارسال به دیگران پرینت

واکنش فائزه نسبت به نامه محسن| او محافظه کار است می خواهد ما را کنترل کند

چند ساعت از انتشار این مصاحبه نمی‌گذزد که محسن هاشمی رفسنجانی در پاسخ به اظهارات فائزه درباره حمایت از دونالد ترامپ و ایجاد تغییر در ایران که در مصاحبه‌ای با انصاف نیوز ان را مطرح کرده بود نامه‌ای سر گشاده منتشر کرد و از او خواست عذرخواهی کند.

واکنش فائزه نسبت به نامه محسن| او محافظه کار است می خواهد ما را کنترل کند

«محسن در بین ما از همه محافظه کارتر است یا به قول خودش عاقل تر است. خیلی دلش می خواهد ما را کنترل کند.» این جمله‌ای است که فائزه هاشمی رفسنجانی درباره اختلاف نظر فرزندان هاشمی رفسنجانی به خبرآنلاین می‌گوید.

فائزه هاشمی رفسنجانی گفت: محسن در بین ما از همه محافظه کارتر است یا به قول خودش عاقل تر است. خیلی دلش می خواهد ما را کنترل کند.

چند ساعت از انتشار این مصاحبه نمی‌گذزد که محسن هاشمی رفسنجانی در پاسخ به اظهارات فائزه درباره حمایت از دونالد ترامپ و ایجاد تغییر در ایران که در مصاحبه‌ای با انصاف نیوز ان را مطرح کرده بود نامه‌ای سر گشاده منتشر کرد و از او خواست عذرخواهی کند. او نوشت:«میدانم که در سالهای اخیر برخوردهای نادرستی با تو، خانواده و فرزندت شده است که شاید باعث کشاندن تو به تندروی و خارج شدن از مشی میانه روی پدر گردیده، ولی این دلیل نمی شود که به رییس جمهور کشور بیگانه امید ببندی ودم از استقلال بزنی.»

او در پاسخ به این سوال که «یکبار به شوخی جدی گفتید ما خواهر و برادرها با هم یکجا باشیم دعوایمان می‌شود چقدر اختلاف نظر بین شما وجود دارد گفت: «این شوخی بود، و باز به شوخی "دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجد"، لذا نیاز نیست اختلاف نظر داشته باشیم. با صحبت‌هایی که هر کدام در رسانه ها داریم می‌شود تفاوت دیدگاه‌ها را دریابید. مثلا محسن در بین ما از همه محافظه کارتر است یا به قول خودش عاقل تر است. خیلی دلش می خواهد ما را کنترل کند. مامان برایش هنوز عجیب است مثلا" می گوید مگر تو چکاره ای که این حرف ها را می زنی؟ یا مثلا" مگر سرت می شود که تو را دعوت کنند؟ به شوخی جواب می‌دهم مگر نمی‌دانید که من یک شخصیت بین‌المللی هستم شما ما را تحویل نمی‌گیرید. به هر حال روابط خانوادگی خیلی تفاوت دارد. »

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه