ارسال به دیگران پرینت

محصص: نبود بشار برای پرسپولیس گران تمام شده است

محصص گفت: «نبود بشار برای پرسپولیس بسیار گران تمام شده است. او نقش مهمی در این تیم ایفا می‌کرد و حالا هم دیدیم نوراللهی را به‌جای او در ترکیب قرار داده‌اند.

محصص: نبود بشار برای پرسپولیس گران تمام شده است

استقلال برای تداوم صدرنشینی که از به دست آوردن آن سخت‌تر است و پرسپولیس برای بهبود جایگاهش در جدول؛ این‌ها می‌تواند یک دربی متفاوت را به مخاطبان فوتبالی هدیه بدهد.

سومین تساوی پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر برابر سپاهان در یک بازی خانگی تا حدود زیادی هواداران این تیم را نگران کرده است. شاید این تساوی هر زمان دیگری اتفاق می‌افتاد نتیجه چندان بدی برای سرخ‌ها محسوب نمی‌شد، اما حالا در آستانه دربی بزرگ پایتخت، هواداران پرسپولیس انتظار نمایشی بهتر همراه با ۳ امتیاز بازی را داشتند که این مهم میسر نشد.

بعد از پایان بازی با مرتضی محصص، کارشناس فوتبال کشورمان تماس گرفتیم تا نظرش را درخصوص این بازی جویا شویم. او گفت: «۲ تیم در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که این صحنه‌ها به گل منجر نشد. به‌نظر من دلیل عدم توفیق بازیکنان ۲ تیم در گلزنی تاخیر در تصمیم‌گیری بود و آن‌ها در مواقعی که باید اقدام به ارسال پاس یا ضربه به توپ می‌کردند، این کار را انجام نمی‌دادند و وقتی این کار را انجام می‌دادند که دیگر زمانش گذشته بود.»

محصص با اشاره به اتفاقات نیمکت پرسپولیس اضافه کرد: «از اینکه می‌دیدم در اواخر بازی مطهری مدام به کنار یحیی می‌آمد و به او مشورت می‌داد لذت بردم. این همکاری نشان می‌دهد دیگر تنهایی نمی‌توان در فوتبال موفق شد و باید شراکت به‌وجود بیاید و البته درسوی مقابل محرم نویدکیا هم با مرزبان زوج خوبی را تشکیل داده‌اند که می‌توانند موفق شوند.»

او خاطرنشان کرد: «دربی امسال را بسیار جذاب و متفاوت پیش‌بینی می‌کنم. هر ۲ تیم برای برد به زمین بازی می‌آیند، استقلال برای تداوم صدرنشینی که از به دست آوردن آن سخت‌تر است و پرسپولیس برای بهبود جایگاهش در جدول. این‌ها می‌تواند یک دربی متفاوت را به مخاطبان فوتبالی هدیه بدهد.»

او ادامه داد: «نبود بشار برای پرسپولیس بسیار گران تمام شده است. او نقش مهمی در این تیم ایفا می‌کرد و حالا هم دیدیم نوراللهی را به‌جای او در ترکیب قرار داده‌اند. البته از این بازیکن که در یک پست غیرتخصصی به میدان رفته بود نباید انتظار معجزه داشت و اگر قرار باشد او در این پست به بازی گرفته شود باید به او زمان بدهیم.»

محصص در ادامه خاطرنشان کرد: «پرسپولیس درحال حاضر دوران انتقال ترمیم را سپری می‌کند و هیچ بعید نیست که این تیم را مقابل استقلال یک تیم پوست انداخته و متفاوت ببینیم. انتقال انگیزه به بازیکنانی که فینال آسیا را از دست داده‌اند کار ساده‌ای نیست و باید به یحیی و دستیارانش فرصت داده شود تا این مرحله دشوار را سپری کنند. پرسپولیس موفقیت‌های بزرگی کسب کرده و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اصلا اتفاقی نیست و اگر بود قطعا طی ۲ بار در ۳ سال رخ نمی‌داد. باید قبول کنیم این تیم قابل احترام است. بحث من پرسپولیس نیست و هر تیم ایرانی هم همین شرایط امروز پرسپولیس را داشت من همین حرف‌ها را درخصوصش می‌زدم.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه