ارسال به دیگران پرینت

پیشکسوت استقلال: فکری به دنبال برطرف کردن نکات منفی تیم باشد| پرسپولیس به هوادارانش وابسته تر است

پیشکسوت تیم استقلال گفت: به نظر من این داربی به نفع استقلال است چون تماشاگران پرشور پرسپولیس در استادیوم نیستند. تماشاگران پرسپولیس از تماشاگران استقلال پرشورتر هستند و به نظر من پرسپولیس نسبت به استقلال به هوادارانش وابسته‌تر است و این می‌تواند به ضرر پرسپولیس باشد.

پیشکسوت استقلال: فکری به دنبال برطرف کردن نکات منفی تیم باشد| پرسپولیس به هوادارانش وابسته تر است

رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من این داربی به نفع استقلال است چون تماشاگران پرشور پرسپولیس در استادیوم نیستند. تماشاگران پرسپولیس از تماشاگران استقلال پرشورتر هستند و به نظر من پرسپولیس نسبت به استقلال به هوادارانش وابسته‌تر است و این می‌تواند به ضرر پرسپولیس باشد اما از نظر فنی دو تیم برابر هستند و باید دید مربیان برای این بازی چه تدبیری می‌اندیشند و چه نکاتی را مد نظر دارند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من بازی‌های سخت استقلال در پیش است. باید آقای فکری و کادر فنی‌اش به دنبال برطرف کردن نکات منفی تیم باشند. استقلال همچنان در کارهای ترکیبی و تاکتیکی جای کار دارد و باید این را هم در نظر بگیریم که این پیروزی مقابل یک تیم تازه وارد از لیگ یک رقم خورده است. بازیکنان آلومینیوم سطح متوسطی دارند و باید این را مد نظر داشته باشیم. استقلال تیم پرمهره‌ای است و باید فاصله‌اش با چیزی که در این بازی نشان داد، خیلی بهتر باشد. با توجه به صحبت‌هایی که مطرح کردم، اگر استقلال مشکلات ذکر شده را برطرف نکند، در  ادامه راه به مشکل می‌خورد.

او درباره شرایط استقلال با توجه به در پیش بودن داربی پایتخت تاکید کرد: بازی داربی کاملا متفاوت است. باید در این بازی اعتماد به نفس کامل داشت و کم‌اشتباه ظاهر شد. همچنین باید تمرینات خوبی صورت بگیرد و شرایط روحی و روانی خوبی در تیم حاکم باشد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه