ارسال به دیگران پرینت

شنبه یخبندان ایران+ تصویر

کارشناسی پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش برف در زنجان از بعدازظهر چهارشنبه سوم دی ماه جاری، آغاز شد و تا روز جمعه این شرایط آب و هوایی (برف و کولاک) بر زنجان حاکم بود.

شنبه یخبندان ایران+ تصویر

کارشناسی پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر زنجان با میزان دمای ۱۵ درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین مرکز استان کشور به ثبت رسید.

حسین سلطانی، روز شنبه افزود: دمای فعلی شهر زنجان را ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و با اشاره به اینکه این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۹ درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته میزان دما به غیر از شهرستان طارم در مابقی شهرستان های استان زنجان زیر صفر بود.

دوشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس و جنوب اصفهان، غرب کرمان و یزد ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

ایرانیان شنبه را با یخبندان شروع کردند

سه شنبه تا اواخر هفته در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود.از روز یکشنبه تا اواخر هفته پایداری هوا در شهر‌های صنعتی سبب افزایش آلاینده‌های صنعتی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

طی امروز و فردا در نوار غربی و سواحل شمالی کشور و از بعد ازظهر یکشنبه تا اواخر هفته در نوار شرقی کشور افزایش تدریجی دما در حدود ۵ تا ۷ درجه پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز صاف و در بعضی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناسی پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش برف در زنجان از بعدازظهر چهارشنبه سوم دی ماه جاری، آغاز شد و تا روز جمعه این شرایط آب و هوایی (برف و کولاک) بر زنجان حاکم بود.

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیشیابی فردا نیز در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است و بعد از ظهر در شمال خلیج فارس، شمال بوشهر و مناطقی از خوزستان رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه