ارسال به دیگران پرینت

نماینده دشتستان: حسن روحانی به جای حاشیه سازی قانون اساسی را مطالعه کند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معمولاً «حسن روحانی» برای فرار از پاسخگویی به دنبال حاشیه‌سازی است، اما به جای این کار بهتر است قانون اساسی را مطالعه کند.

نماینده دشتستان: حسن روحانی به جای حاشیه سازی قانون اساسی را مطالعه کند

محمدحسن آصفری در واکنش به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور، گفت: آقای روحانی! مجلس به دنبال مچ‌گیری نیست بلکه همواره به دنبال حل مشکلات مردم است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور نشسته تا مجلس را عصبانی کند اما بداند ما به دنبال پیگیری مطالبات مردم هستیم و سوال از وزرا برای آن است که ببینیم آنان چه اقداماتی برای حل مشکلات مردم انجام داده‌اند.

همچنین نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: معمولاً رئیس جمهور برای فرار از پاسخگویی به دنبال حاشیه‌سازی است که بهتر است به جای این کار قانون اساسی را مطالعه کند.

 ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: از سخنان غیرحقوقی روز گذشته رئیس جمهور ابراز تاسف می‌کنم و به رئیس جمهور توصیه می‌کنم که یک بار قانون اساسی را مطالعه کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معمولاً «حسن روحانی» برای فرار از پاسخگویی به دنبال حاشیه‌سازی است، اما به جای این کار بهتر است قانون اساسی را مطالعه کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه