ارسال به دیگران پرینت

اتفاقی که اصلا برای فوتبال ایران خوشایند نیست| خطر هم قرعه شدن با اسرائیل بیخ گوش فوتبال ایران

اسرائیل چند دهه قبل عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا بود و حالا در تلاش است دوباره به آسیا برگردد. این اتفاق اصلا برای فوتبال ما خوشایند نیست.

اتفاقی که اصلا برای فوتبال ایران خوشایند نیست|  خطر هم قرعه شدن با اسرائیل بیخ گوش فوتبال ایران

اسرائیل چند دهه قبل عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا بود و حالا در تلاش است دوباره به آسیا برگردد. این اتفاق اصلا برای فوتبال ما خوشایند نیست.

با امضای تفاهم نامه‌ای در امارات، خطر هم قرعه شدن با اسرائیل بیخ گوش فوتبال ایران قرار گرفت

سایت طرفداری نوشت: فدراسیون‌های فوتبال امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی در مراسمی که در دبی برگزار شد تفاهم نامه امضا کردند!

 سایت فیفا در این مورد نوشت: جیانی اینفانتینو رئیس فیفا، شیخ رشید بن حمید النعیمی رئیس فدراسیون فوتبال امارات و اورن حسون رئیس فدراسیون فوتبال اسرائیل تفاهم نامه امضا کردند.

اینفانتینو بعداز امضای این تفاهم‌نامه گفت: من بسیار افتخار می‌کنم که امروز اینجا هستم تا شاهد این تفاهم نامه باشم. این برای آینده بسیار مهم است، زیرا نشان می‌دهد فوتبال متحد است و مردم را به هم نزدیک می‌کند.

وی تصریح کرد: من انتظارات زیادی از این توافق نامه دارم و این را به دو رئیس فدراسیون گفتم. آن‌ها می‌توانند روی حمایت FIFA برای سازماندهی رویدادها، سازماندهی فرصت‌های آموزشی و سازماندهی اقدامات برای نزدیک کردن دو کشور و همچنین تمام منطقه به فوتبال، حساب کنند!

کارشناسان نگران هستند با این صحبت‌های رییس فیفا، پروژه بازگشت اسرائیل از نقشه یوفا به نقشه کنفدراسیون فوتبال آسیا پررنگ‌تر شود. باید دستگاه دیپلماسی ورزش در این باره فعالانه‌تر و هوشمندانه‌تر رفتار کند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه