ارسال به دیگران پرینت

تاکسیرانی جواب مجری هتاک را داد| توهین علنی مجری دستپخت به رانندگان تاکسی

ناوگان عظیم و گسترده تاکسیرانی گزینه اول در امر جابجایی و سرویس دهی به شهروندان به خصوص در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا به شمار می آیند و طی یک سال گذشته به عنوان قشر آسیب پذیر متحمل دغدغه های معیشتی و همچنین از دست دادن عزیزان شده اند.

تاکسیرانی جواب مجری هتاک را داد| توهین علنی مجری دستپخت به رانندگان تاکسی

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پی توهین مجری برنامه دستپخت مورخ ۲۲ /۹/۹۹ به قشر خدوم تاکسیران اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به عنوان نماینده خانواده بزرگ تاکسیرانی شهر تهران برآن شدیم تا در مواجهه با سوال پرحاشیه مجری برنامه دستپخت با مضمون: بابات راننده تاکسی است پیش دوستات ناراحت نمی شی؟ با انتشار این متن از منزلت و جایگاه شریف تاکسیرانان خدوم پایتخت و خانواده محترم آنها دفاع کنیم، چرا که شایسته نیست این قشر خدوم و زحمت کش از سوی رسانه ملی که باید مروج فرهنگ اسلامی ایرانی باشد مورد توهین قرار بگیرند.

خودروی تاکسی و شغل شریف تاکسیرانی ضمن فعالیت در شرایط سخت کاری، همواره تداعی اعتماد و اطمینان خاطر در شهروندان بوده و این مهم ارزشمند و قابل ستایش است.

ناوگان عظیم و گسترده تاکسیرانی گزینه اول در امر جابجایی و سرویس دهی به شهروندان به خصوص در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا به شمار می آیند و طی یک سال گذشته به عنوان قشر آسیب پذیر متحمل دغدغه های معیشتی و همچنین از دست دادن عزیزان شده اند.

این اطلاعیه برای دفاع از تاکسیرانان خدوم، مسئولیت پذیر و باوجدان صادر شده است و به حق، تمامی شهروندان محترم خود شاهد تلاش متعهدانه تاکسیرانان تهرانی هستند.

اطلاعیه تاکسیرانی تهران در خصوص توهین مجری تلویزیون

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • جواد ارسالی در


      با تقدیم سلام و احترام
      فوق لیسانس مهندسی کشاورزی دارم و راننده تاکسی هستم از شغلم که راضی نیستم ولی دارم نون حلال برای زن و بچم در میارم
      به اون آقای نفهم و بیشعور باید گفت تو اندازه من نه سواد داری نه هیچی معلوم هم نیست چطوری رفتی تلوزیون
      آقای بی محترم شما یه آدم عوضی هستی یک بار دیگه هم همین کار رو کردی و شرکت کنندت رو با خاک یکسانش کردی
      تو یه آدم بی شرف هستی کاش گیرم میومدی کاش باهات خیلی کار دارم

      • رضا ارسالی در

        اینجور آدما صددرصد جوابشوند از طبیعت میگیرن . مثلا ممکنه پسرش راننده بشه و برخورد مشابهی براش پیش بیاد. هیچ حرکتی تو دنیا بی جواب نمیماند.

      • ناشناس ارسالی در

        مردک بی مقدار تو که بلد نیستی حرف بزنی چراباید با پول من و اون راننده های تاکسی به تو آنتن بدن که بعد بهمون توهین کنی. خاک بر سرت صداد و سیما که ارزش تف هم نداری

    • نازی ارسالی در

      سلام. اون آقا یه آدم عقده ایه که معلوم نیست قبلا ، در دوران کودکی چقدر مورد تحقیر و اهانت قرار گرفته !!!!!!
      حالا اومده داره عقده هاشو سر دیگران خالی میکنه. کاش همونجا اون دخترخانم جوابشو میداد و بهش میگفت که خیلی بی شخصیت و بیشعوره.

    • شمس ارسالی در

      سلام بیست ساله راننده تاکسی هستم به این آدم بی شعور که توهین میکنه بگین نون حلال دآوردن خجالت داره یا اختلاس به خدا اگه تومملکتمان پارتی بازی نبود من باسوادی که دارم بالاترین مقام رانداشتم خیلی نفهمی که این طوری صحبت میکنی

    • حمید ارسالی در

      چراز برنامه دونبش شبکه ایرانکالا نمیگین مجریان بافاصله کم بدون ماسک برنامه اجرا کرده اند به یکی از عوامل به خاطر موی کم خندیده اند در برنامه امشب یکی از مجریان فرد کممو را شبیه به عکس میمون روی بسته آبمیوه بیان کرد

    • ناشناس ارسالی در

      صدا وسیما مقصره که این ادم بی شعور برنامه اجرا میکنه فکر کرده کیه

    • مه بانو ارسالی در

      واقعا متاسفم

    • لیلی ارسالی در

      سلام.این مجری نفهم وبی خرد،از خودخواهی این سوال بی جا راکر ده.فکرکرده خودش چیه؟یافکرکرده از روی لیاقت این شغل رو دا ره!!تنها این یکی نیست
      که بیشعوره.من دیدم که بعضی ازهمینهادست توی دماغشون هم میکنن درمیزگردهادیدم.کلا آدم ازخودراضی وبی شعورمیتونه این جورباشه.اخراج آقااخراج کنید .تامتنبه شوند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه