ارسال به دیگران پرینت

قیمت سکه باز هم پایین آمد

در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه باز هم پایین آمد

در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۷ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان فروخته شد.

انس جهانی طلا نیز امروز با کاهش نسبت به روز پنجشنبه گذشته به قیمت یک‌هزار و ۷۸۷ دلار و ۸۵ سنت معامله شد.

در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه نهم آذرماه) با افت ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با سقوط به کانال ۱۰ میلیون تومانی پس از ماه ها، ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم سکه بهار آزادی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش برابر با پنج میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه هم با کاهش یکصد هزار تومانی به قیمت سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز در برابر دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان مبادله شد.

بررسی روند معاملات ارزی در روزهای اخیر نشان می‌دهد که کاهش ریسک‌های برون‌زا، حضور پرقدرت بازارساز و تقویت عرضه اسکناس در بازار متشکل ارزی به منظور مدیریت نوسان قیمت ارز، باعث افت قیمت‌ها در بازار ارز و همچنین بازار طلا شده است.

طی دو هفته گذشته قیمت سکه و طلا متاثر از بازار ارز روند کاهشی داشت و نوسان ارزی و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا نیز تاثیر گذاشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه