ارسال به دیگران پرینت

محکومیت معاون شهرداری کرمانشاه در پرونده «آسیه پناهی» به پرداخت ۱۰ درصد دیه!

شهرام کرمی در مورد آخرین اخبار از پرونده مرگ مرحومه آسیه پناهی زن آلونک‌نشین در شهرک فدک کرمانشاه اظهار کرد: در جریان پرونده مرحومه آسیه پناهی قرار جلب برای محاکمه و کیفر خواست صادر شد و در نهایت توسط دادگاه یک فرد خاطی در عوامل اجراییات در شهرداری کرمانشاه به حبس محکوم شد.

محکومیت معاون شهرداری کرمانشاه در پرونده «آسیه پناهی» به پرداخت  ۱۰ درصد دیه!

دادستان کرمانشاه گفت: معاون اجرائیات شهرداری کرمانشاه در مرگ مرحومه آسیه پناهی ۱۰ درصد مقصر شناخته شد و همچنین به دلیل حمل غیر مجاز اسپری اشک آور محکوم و موظف به پرداخت ۱۰ درصد دیه شد.

شهرام کرمی در مورد آخرین اخبار از پرونده مرگ مرحومه آسیه پناهی زن آلونک‌نشین در شهرک فدک کرمانشاه اظهار کرد: در جریان پرونده مرحومه آسیه پناهی قرار جلب برای محاکمه و کیفر خواست صادر شد و در نهایت توسط دادگاه یک فرد خاطی در عوامل اجراییات در شهرداری کرمانشاه به حبس محکوم شد.

وی افزود: معاون اجرائیات شهرداری به پرداخت جریمه و حبس محکوم شد و بنا به اینکه حبس متهم ۱۸ ماه بود شخصا به عنوان دادستان اعتراض کردم و در حال حاضر در مرحله تجدید نظر است.

کرمی بیان کرد: معاون اجرائیات شهرداری نیز در همان روز اول از اجراییات خلع شد.

دادستان کرمانشاه گفت: پس از بررسی‌های مختلف توسط پزشکی قانونی فوت این خانم بر اثر سکته قلبی شناخته شد که در نهایت معاون اجرائی شهرداری در تسریع فوت مرحومه پناهی تاثیر داشت.

وی گفت: در نهایت معاون اجرائیات شهرداری ۱۰ درصد مقصر شناخته و همچنین به دلیل حمل غیر مجاز اسپری اشک آور غیر مجاز محکوم و موظف به پرداخت ۱۰ درصد دیه شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه