ارسال به دیگران پرینت

کاهش متقاضیان خرید و افزایش متقاضیان فروش مسکن| افت ۲۰ تا ۴۰ درصدی قیمت مسکن

کاهش متقاضیان خرید و افزایش متقاضیان فروش، واقعیت این روزهای بازار مسکن است که حکایت از آینده رکودی برای این بخش دارد.

کاهش متقاضیان خرید و افزایش متقاضیان فروش مسکن| افت  ۲۰ تا ۴۰ درصدی قیمت مسکن

کاهش متقاضیان خرید و افزایش متقاضیان فروش، واقعیت این روزهای بازار مسکن است که حکایت از آینده رکودی برای این بخش دارد. 

یک کارشناس و پژوهش‌گر صاحبنام اقتصادی با ارائه تحلیل و نمودار از سقوط حتمی ۲۰ تا ۴۰ درصدی قیمت مسکن با تخلیه حباب دلار خبر داد.

در این شرایط احسان سلطانی کارشناس و پژوهش گر مطرح اقتصادی با ارئه تحلیل و نموداری در کانال شبکه اجتماعی خود ضمن بررسی آینده بازار مسکن، سقوط قیمت مسکن را پیش‌بینی کرده و محدوده این سقوط را ۲۰ تا ۴۰ درصد اعلام کرده است.

احسانی نوشته است؛ در دور قبلی تحریم ها، میانگین قیمت مسکن در شهر تهران نزدیک به ۳ برابر شد، اما در دوره پسابرجام یعنی سال‌های ۹۵-۱۳۹۲ قیمت مسکن ثابت بود و تقریبا تغییر نکرد.

سرمایه گذارانی که تا چند هفته پیش پول خود را بی‌محابا برای خرید ملک و زمین و آپارتمان هزینه می‌کردند و مطمئن بودند این پول به زودی بر اثر تورم و افزایش قیمت دلار و در واقع سقوط قیمت ریال در برابر دلار چند برابر می‌شود، اکنون چنین اطمینانی ندارند و ترجیح می‌دهند هر چه زودتر املاک گران قیمتی را که طی چند سال اخیر ۴ تا ۵ برابر گران تر شده است را به فروش برسانند و دارایی نقد شونده تری را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      دلالان وسوداگران بریدبه جهنم حالمون ازتون بهم میخوره قیمت مسکن هم باید200درصدپایین بیادنه 40درصدچون تویک سال اخیر300 درصدافزایش قیمت بیخودداشته

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه