ارسال به دیگران پرینت

مرد آدمخوار آلمانی دستگیر شد

پلیس آلمان مردی را که شخص دیگری را کشته و پس از مثله کردن خورده بود، دستگیر کرد.

مرد آدمخوار آلمانی دستگیر شد

خبرگزاری ایسنا: پلیس آلمان مردی را که شخص دیگری را کشته و پس از مثله کردن خورده بود، دستگیر کرد.

 به نقل از شبکه خبری بی بی سی، پلیس آلمان مردی را که با کشتن و قطعه قطعه کردن یک مرد دیگر، اعضای بدنش را خورده بود،‌ دستگیر کرد.

«آرمین میوز» 41 ساله در دادگاه به قاضی گفت که چگونه در کودکی حیوانات را به دام می‌انداخته و با کشتن آن‌ها احساس آرامش به وی دست می‌داده است. علاوه بر این، فیلمی ویدیویی از منزل مسکونی این مرد به دست آمده که در آن آقای «میوز» به صورت فانتزی و در بازی‌های مدرسه دوستان خود را می‌کشته و آن‌ها را می‌خورده است. وی در دادگاه گفت: این حالت که انسان‌ها را بکشم و از آن‌ها متنفر باشم، بین سنین هشت تا 12 سالگی در من به وجود آمد و قوت گرفت.

وی افزود: من از پدرم متنفر بودم، چرا که بیشتر به برادر کوچک‌ترم محبت می‌کرد. بر اساس گزارش رسانه‌های دولتی آلمان، این اقدام وحشیانه، اولین مورد آدم‌خواری در آلمان است. تلویزیون آلمان در حالی آقای «میوز» را نشان داد که با ژاکت و کراوات در کنار وکیلش نشسته و لبخندی بر لب داشت. وی در آخرین دفاع خود در دادگاه یادآورشد: دوستم را در کمال خونسردی کشتم و منتظر ماندم تا نفس‌های آخرش را بکشد، سپس او را تکه تکه کرده و تمام قسمت‌های بدنش را خوردم.

مقتول «برند یورگن براندس» 43 ساله اهل روتنبرگ آلمان بود و آقای «میوز» در ادعاهای خود اعلام کرد که او با پای خودش به منزل من آمد و زمانی که به او در مورد کشتن و خوردن اعضای بدنش پیشنهاد دادم، پذیرفت. آدم‌خواری در قوانین آلمان وجود ندارد و تعریف نشده است، اما اگر شخصی به صورت داوطلب خود را در اختیار شخصی بگذارد، قتل عمد نخواهد بود و قاتل تنها به پنج سال حبس محکوم می‌شود، ‌اما در مورد این مورد، بازرسان و هیات منصفه برای آقای «میوز» حبس ابد و درمان تحت نظر روانپزشک صادر کردند. رسیدگی به این پرونده‌ زمانی شدت گرفت که یک دانش‌آموز اتریشی، فیلم ویدیویی را از اعمال وحشیانه این مرد در اینترنت دید و پلیس را مطلع کرد. 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه