ارسال به دیگران پرینت

پراید در نزدیکی مرز ۱۰۰ میلیون تومانی

پراید ۱۳۱ هفته گذشته تا یک قدمی ۱۰۰ میلیون تومان کاهش یافت، تا زمینه رسیدن نرخ این خودرو به زیر ۱۰۰ میلیون تومان فراهم شود، براساس ارزیابی بازار در این هفته این خودرو در محدوده قیمتی ۱۰۸ میلیون تومان در بازار معامله شد، که نسبت به هفته پیش افت ۹.۲ درصدی داشته است. تولید پراید ۱۳۱ هرچند متوقف شده، اما نرخ آن، همچنان این خودرو را در صدر خودروهای پرتقاضا قرار داده است.

پراید در نزدیکی مرز ۱۰۰ میلیون تومانی

پراید ۱۳۱ هفته گذشته تا یک قدمی ۱۰۰ میلیون تومان کاهش یافت، تا زمینه رسیدن نرخ این خودرو به زیر ۱۰۰ میلیون تومان فراهم شود، براساس ارزیابی بازار در این هفته این خودرو در محدوده قیمتی ۱۰۸ میلیون تومان در بازار معامله شد، که نسبت به هفته پیش افت ۹.۲ درصدی داشته است. تولید پراید ۱۳۱ هرچند متوقف شده، اما نرخ آن، همچنان این خودرو را در صدر خودروهای پرتقاضا قرار داده است.

نرخ مدل هاچ‌بک پراید یا همان پراید ۱۱۱ نیز در هفته‌ای که امروز پایان می‌یابد به حدود ۱۲۵ میلیون تومان رسید و افت نرخ ۱۲.۵ درصدی را تجربه کرد.

پراید ۱۱۱ را می‌توان خودروی محبوب قشر جوان دانست، خودرویی که همیشه برای آن تقاضا وجود دارد و به هنگام خرید خودرو جوانان اصولا نیم نگاهی به آن دارند به همین دلیل روند قیمتی آن در بازار همواره مورد توجه است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه