ارسال به دیگران پرینت

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی + بیوگرافی احسان دریا دل

این سایت دارای قالبی حرفه ای، محیطی کاربر پسند بوده و با آرشیو موزیکی شامل اهنگ های معروف اینستاگرام ایرانی خارجی عربی ریمیکس پادکست مداحی آهنگ های معروف خوانندگان ایرانی و خارجی می باشد.

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی  + بیوگرافی احسان دریا دل

 

 

گوش دادن به موسیقی از مواردی است که امروزه در کشور خیلی باب شده است؛ سایت میفا موزیک بدون شک یکی از بزرگترین وبه روز ترین سایت های دانلود آهنگ جدید و قدیمی در کشور است .

این سایت دارای قالبی حرفه ای، محیطی کاربر پسند بوده و با آرشیو موزیکی  شامل اهنگ های معروف اینستاگرام ایرانی خارجی عربی ریمیکس پادکست مداحی آهنگ های معروف خوانندگان ایرانی و خارجی می باشد. 

سبک هایی که در سایت میفا موزیک دانلود آهنگ جدید میتونید پیدا کنید : 

1. موزیک بدون کلام 

2. موزیک های شاد 

3. موزیک های غمگین 

4. موزیک های سنتی اصیل ایرانی 

5. موزیک های محلی ایرانی 

6. موزیک های قدیمی و خاطره انگیز مجاز

 7. مداحی و نوحه های مخصوص مراسم عزاداری 

امکان جستجوی آهنگ جدید و آلبوم ها و  دسترسی سریع و راحت به لینک دانلود مستقیم آهنگ نیز از دلایل محبوبیت این سایت می باشد. تمامی موسیقی هایی که در سایت میفا موزیک قرار میگیرند کاملا *رایگان* و با لینک مستقیم هستند همچنین امکان دانلود آهنگ ها با حجم کم ولی با کیفیت بالا وجود دارد تا کاربران با هر سرعت اینترنتی امکان دانلود سریع آهنگ ها را داشته باشند .

 

بیوگرافی احسان دریادل

احسان دریادل دهه 70 در تهران متولد شد، شاعر، خواننده و آهنگساز می باشد

 

شروع فعالیت موسیقی :

 

با اینکه سن دقیق شرکت در کلاس های موسیقی وی مشخص نیست، اما با توجه به پخش اولین آهنگش در سال 98 نشان می دهد از سال 96 در کلاس های موسیقی شرکت کرده است

 

اولین آهنگ + شهرت

 

بعد از آهنگ ماهی به ترتیب آهنگ های دردونه ، دنباله دار، دل تلخی و جدیدترین کار وی که حسابی او را به شهرت و محبوبیت رساند موزیک جدید کوچمون بود.

 

آخرین اثر احسان دریا دل " کوچمون " میباشد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه