ارسال به دیگران پرینت

اذان سلفی به جای اذان شیعی در شهر آزاد شده شوشی در قره باغ + ویدئو

تکفیری ها در قره باغ حضور دارند و این هم‌ نشانه اش

اذان سلفی به جای اذان شیعی در شهر آزاد شده شوشی در قره باغ + ویدئو

اذان در مسجد شوشی بدون ذکر نام امیر مومنان و عبارت حی علی خیر العمل ، آزادی شوشی برایم شیرین بود اگر نام مولای مان امیر مومنان در این شهر طنین انداز می گردید  که علی بن موسی الرضا علیه السلام فرمود :، ««لااله الاالله حصنى فمن دخل حصنى امن من عذابى بشروطها و انا من شروطها»

 

امیدم این بود که عموزادگان و برادران عزیز ما در جمهوری آذربایجان ، قزلباش زاده باشند و خود را فرزندان راستین‌ شاه اسماعیل دانسته و پس از آزادی شوشی بانگ ولایت علی بن ابی طالب را از گلبانگ مسجد عزیز شوشی سر بدهند و نه اذان عثمانی را ، امید که در روزهای آینده این روند تصحیح گردد ، در این صورت با شعف و افتخار اذان شیعی و حیدری و صفوی را که از شوشی خوانده شود را به اشتراک می گذارم .

 

منبع : بهمنی قاجار

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • غفاری ارسالی در

      بل سلام.دلتون به چی خوش کردین.😆😆😆😆

    • بیژن کیا ارسالی در

      ترکیه سال هاست که رویای بازسازی امپراطوری عثمانی را در دستور کار خود قرار داده. این تحرکات تعجب آور نیست اما هشدار دهنده است.

    • محمد ارسالی در

      درود بر صفویان

    • شاتل ارسالی در

      بله عاقبت سکوت در مقابل سرهای که در ارتاساخ ریخته شد به دست ترکیه. داعش .وارتش اذربایجان نباید انتظار دیدن شیعیان رو بر گلدسته های مسجد دید امروز داعش چسبیده به مرزهای ما ولی نمیدونن با شیر بچهای حیدر کرار و ترکهای واقعی ایران که رو در رو بشن عبرت تاریخ میشن یاشاسین ایران

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه