ارسال به دیگران پرینت

معاون حقوقی پرسپولیس| احتمال لغو محرومیت آل کثیر جدی شد

مهدی ذاکر ،معاون حقوقی پیشین باشگاه پرسپولیس گفت : با توجه به قانون فیفا تنها راه لغو محرومیت عیسی آل کثیر شکایت به CAS و گرفتن حکم موقت است

معاون حقوقی پرسپولیس| احتمال لغو محرومیت آل کثیر جدی شد

مهدی ذاکر ،معاون حقوقی پیشین باشگاه پرسپولیس گفت : با توجه به قانون فیفا تنها راه لغو محرومیت عیسی آل کثیر شکایت به CAS و گرفتن حکم موقت است .

مهدی ذاکر، معاون حقوقی اسبق باشگاه پرسپولیس تهران با انتشار پیامی در فضای مجازی به لغو محرومیت عیسی آل کثیر در دادگاه CAS واکنش نشان داد.

همچنین گفته می شود که اگر سه ماه از محرومیت عیسی آل کثیر بگذرد پرسپولیس می تواند که درخواست تعلیق باقیمانده حکم را بدهد . تا امروز ۳۶ روز از محرومیت آل کثیر گذشته و ۵۴ روز دیگر برای رسیدن به سه ماه باقی مانده است .

ذاکر در اینستاگرام نوشت :

با سلام و احترام

با عنایت به سوالات متعدد خبرنگاران و هواداران عزیز در خصوص امکان و نحوه اعتراض به رای کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا مرتبط با بازیکن آقای عیسی آل کثیر ، صرف نظر از اینکه اعتقاد دارم رای صادره ناعادلانه و غیر منصفانه بوده و البته در جریان لوایح و دفاعیات تبادل شده نیز نیستم لذا با امعان نظر به مقررات اساسنامه فیفا خصوصا مواد ۵۷ ، ۵۸ ، ۵۹ و توجه به شاناسایی دیوان داوری ورزش ( CAS ) به عنوان مرجع عالی استیناف خواهی و از طرفی پیش بینی امکان اتخاذ تدابیر احتیاطی ( دستور موقت ) مطابق ماده آر ۳۷ منوط به احراز ارکان سه گانه و رعایت شرایط شکلی درخواست ، به نظرم با وصف موارد فوق بهترین راهکار در شرایط حاضر مراجعه به دیوان عدالت و بدوا درخواست دستور موقت می باشد ، انشالله محرومیت بازیکن خوب و با اخلاق باشگاه مرتفع شود .

پی نوشت : همچنین گفته می شود که اگر سه ماه از محرومیت عیسی آل کثیر بگذرد پرسپولیس می تواند که درخواست تعلیق باقیمانده حکم را بدهد . تا امروز ۳۶ روز از محرومیت آل کثیر گذشته و ۵۴ روز دیگر برای رسیدن به سه ماه باقی مانده است .

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه