ارسال به دیگران پرینت

​کدام نهاد‌ها درخواست تعطیلی 2 هفته‌ای تهران را دارند؟

کمیته سلامت تهران شامل شورای اسلامی شهر، ستاد مدیریت بیماری کرونا تهران، استانداری و کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تعطیلی 2 هفته‌ای تهران را به کمیته امنیتی ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کردند

​کدام نهاد‌ها درخواست تعطیلی 2 هفته‌ای تهران را دارند؟

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در خصوص وضعیت پاندمی کرونا در تهران هشدار داد و یادآور شد: تعطیلی حداقل دو هفته‌ای تهران و کلانشهر‌ها را باید انجام دهیم وگرنه باید منتظر عواقب بدی باشیم. باید تصمیمات‌مان در مورد کرونا پیش‌دستانه باشد نه اینکه پشت کرونا حرکت کنیم.

رئیس شورای شهر تهران به دو برابر شدن تعداد فوتی‌های کرونا اشاره کرد و گفت: موج جدید ویروس کرونا تعداد فوتی‌های را به 2 برابر رسانده است و باعث مشکلات زیادی برای مردم شده است، اگر اقدام مؤثری برای مهار ویروس کرونا صورت نگیرد، ممکن است به یک سونامی و فاجعه انسانی در آذر منجر شود.

کمیته سلامت تهران شامل شورای اسلامی شهر، ستاد مدیریت بیماری کرونا تهران، استانداری و کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تعطیلی 2 هفته‌ای تهران را به کمیته امنیتی ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کردند، با تصویب این پیشنهاد، تمام دستگاه‌های اجرایی تهران اعم از دولتی، خصوصی به جز دستگاه‌های امدادی در این مدت تعطیل خواهند شد. در قالب این طرح محدودیت‌هایی برای تردد مردم در سطح شهر اعمال می‌شود تا مردم در این مدت در منازل خود بمانند.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در رشته توئیتی در پی تداوم روند اوج گیری شیوع بیماری کرونا، نوشت: متاسفانه روند ابتلا به کرونا در شورا ادامه دارد. از میان همکارانم خانم شهربانو امانی عضو شورا و عزیزانی از کارشناسان و پرسنل مبتلا شده‌اند. در شهرداری و شورا، محدودیت‌هایی برای حضور اعمال کرده‌ایم. پیشنهاد قطعی ما به ستاد ملی، همچنان تعطیلی دو هفته‌ای تهران است.

عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته سلامت مجمع نمایندگان استان تهران به نمایندگی از 40 نماینده استان تهران ضمن گلایه‌مندی نسبت به عدم استفاده از ظرفیت‌های نمایندگان و مجلس در این جنگ تمام عیار، بر پشتیبانی تمام قد از ارکان ستاد کرونای شهر تهران تاکید کرد و گفت: کمیته سلامت شهر تهران بر اتخاذ تصمیمات قاطعانه فوری همچون تعطیلی دو هفته‌ای استان تهران با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی، اجتماعی و امنیتی آن تاکید دارد، زیرا تنها راه قطع زنجیره و بازسازی توان مدافعان سلامت و امکانات بهداشتی درمانی شهر تهران این راهکار است.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه