ارسال به دیگران پرینت

​پیش‌بینی امروز برای بورسی ها

به نظر می‌رسد در روز شنبه شانس شاخص کل برای صعود بالاتر از شاخص هم‌وزن باشد؛ زیرا شرکت‌های بزرگ امروز به دنبال تدابیری برای سهام خود هستند اما شاخص هم‌وزن که نشان‌دهنده تصویر کامل بازار است با شرکت‌های کوچک و متوسطی روبرو است که با صف‌های فروش طولانی مواجه هستند.

​پیش‌بینی امروز برای بورسی ها

تکنیکال ها می‌گویند: شکسته شدن محدوده قیمتی یک‌میلیون و ۳۶۵ هزار واحد به سمت پایین در هفته گذشته اتفاق مهمی بوده و حال این محدوده سقف بازار سهام شده است. علاوه بر این با ریزش بورس به کانال یک‌میلیون و 200 هزار روند صعودی شکسته شده است.

از دید این گروه تا بازار سقف مقاومتی را نشکند هر صعودی به‌عنوان یک نوسان رو به بالا به شمار می‌رود و به وضعیت کل بازار و بررسی تکنیکال سایر صنایع به نظر می‌رسد حرکت نزولی تا محدوده یک‌میلیون واحد نیز ادامه داشته باشد.

فعالان بازار اما اعتقاددارند با توجه به اتفاقات مثبت در پایان روز چهارشنبه و برخی اخبار اقتصادی هفته قبل امکان دارد بازار در هفته جاری و امروز حداقل در شروع روند متعادلی داشته باشد. شدت نزول‌ها به‌اندازه هفته قبل نباشد و حتی شاهد یک سبز کم‌رنگ نیز در بازار بود.

به نظر می‌رسد در روز شنبه شانس شاخص کل برای صعود بالاتر از شاخص هم‌وزن باشد؛ زیرا شرکت‌های بزرگ امروز به دنبال تدابیری برای سهام خود هستند اما شاخص هم‌وزن که نشان‌دهنده تصویر کامل بازار است با شرکت‌های کوچک و متوسطی روبرو است که با صف‌های فروش طولانی مواجه هستند. ازاین‌جهت حداقل در هفته جاری و با توجه به فضای روانی بازار به نظر نمی‌رسد تغییر رفتار جدی رخ دهد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه