ارسال به دیگران پرینت

اگر می خواهید پوست تان جوان بماند شکلات تلخ بخورید

فلاونوئید و آنتی اکسیدان ها از پوست شما در برابر آسیب محافظت می کنند و همچنین الاستیسیته آن را حفظ می کنند. مطالعات نشان می دهد که مصرف 2 تا 3 اونس شکلات تیره با حداقل 70 درصد، این مزایا را به شما می دهد.

اگر می خواهید پوست تان جوان بماند شکلات تلخ بخورید

شکلات تلخ پوست شما را جوان تر می کند، اما باید عاری از شکر باشد. شکلات غنی از آنتی اکسیدان هایی است که به عنوان یک عامل ضدپیری طبیعی عمل می کند.

فلاونوئید و آنتی اکسیدان ها از پوست شما در برابر آسیب محافظت می کنند و همچنین الاستیسیته آن را حفظ می کنند. مطالعات نشان می دهد که مصرف 2 تا 3 اونس شکلات تیره با حداقل 70 درصد، این مزایا را به شما می دهد.

دو قاشق غذاخوری پودر شکلات تلخ، نصف فنجان شکر قهوه ای، نصف فنجان روغن نارگیل منجمد و 1 / 3 فنجان روغن بادام را باهم مخلوط کنید، تا اینکه خمیری تهیه شود. از آن به عنوان لایه بردار استفاده کنید.

3/1 فنجان پودر شکلات تلخ را با 1/4 فنجان عسل، 2 قاشق غذا خوری خامه، 3 قاشق چای خوری جو دو سر و پنج عوو توت فرنگی تازه خرد شده مخلوط کنید. انقدر هم بزنید، تا اینکه شبیه به خمیری نرم و صاف شود.

آن را روی پوست خود بمالید و بعد از خشک شدن با آب ولرم بشویید. این کار را دو بار در هفته برای داشتن نتایج ایده آل تکرار کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه