ارسال به دیگران پرینت

چه مواد غذایی از ابتلا به کرونا جلوگیری می کند؟

این متخصص تغذیه گفت: ویروس کرونا طبع سرد دارد و افراد برای مبارزه با این بیماری باید غذاهایی که طبع گرم دارند مصرف کنند؛ در نتیجه مصرف مواد غذایی حاوی سیر، دارچین، زنجبیل، رازیانه و زیره در این دوره پیشنهاد می‌شود.

چه مواد غذایی از ابتلا به کرونا جلوگیری می کند؟

متخصص تغذیه با اشاره به اینکه ویروس کرونا طبعی سرد دارد، گفت: برای مقابله با این بیماری، مصرف مواد غذایی که طبع گرم دارند مانند سیر، دارچین، زنجبیل، رازیانه ، زیره و ترکیب سیاه دانه و عسل پیشنهاد می‌شود.

ودود خوش طینت، متخصص تغذیه، در پاسخ به این پرسش که «چه مواد غذایی در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثرهستند؟»، گفت: ویروس کرونا طبع سرد دارد و افراد برای مبارزه با این بیماری باید غذاهایی که طبع گرم دارند مصرف کنند؛ در نتیجه مصرف مواد غذایی حاوی سیر، دارچین، زنجبیل، رازیانه و زیره در این دوره پیشنهاد می‌شود.

این متخصص تغذیه با بیان اینکه مصرف آب سیب هر ۸ ساعت یکبار توصیه می‌شود، از مردم درخواست کرد: حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و از ترددهای بیجا اجتناب کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی متذکر شد: مصرف ۳ تا ۵ گرم زنجبیل در روز، هویج، ترکیب سیاه دانه و عسل، مالیدن روغن شامل ترکیب نعنا و بادام شیرین، بادکش گرم کتف و ریه، مصرف جوشانده شامل زنیان، نعنا، شوید همراه عسل و مخلوط یک واحد نمک،  5 واحد عسل و ۳ واحد لیمو ترش بسیار مفید خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه