ارسال به دیگران پرینت

دستگیری قاتل زن ۴۱ ساله اراکی

سرانجام با حضور پلیس در محل مذکور مشخص شد جسد زنی ۴۱ ساله از سوی فرزندش در کمد دیواری منزلش کشف شده است. در ادامه تحقیقات جنایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات لازم را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

دستگیری قاتل زن ۴۱ ساله اراکی

 

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: مردی که زنی ۴۱ ساله را در اراک به قتل رسانده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شد.

کامیار چهری اظهار کرد: در روز ۳۰ مهرماه سال جاری، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از منازل مسکونی شهرستان اراک، بلافاصله کارآگاهان پلیس مرکزی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: سرانجام با حضور پلیس در محل مذکور مشخص شد جسد زنی ۴۱ ساله از سوی فرزندش در کمد دیواری منزلش کشف شده است. در ادامه تحقیقات جنایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات لازم را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

چهری گفت: این مرد ۳۰ ساله، در بازجویی‌های صورت گرفته از سوی کارآگاهان سرانجام لب به اعتراف گشوده و اظهار کرد که از مدتها پیش با مقتول ازدواج موقت کرده بوده است که در روز حادثه در منزل مسکونی همسرش، به علت مظنون شدن او به وی و برداشتن گوشی همراهش، با او درگیر شده و بر اثر شدت عصبانیت با دست‌های خود او را خفه کرده و پس از پنهان کردن جسد در کمد دیواری، از محل حادثه متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی افزود: پس از اعتراف صریح متهم به قتل همسرش، پرونده قاتل برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی افزود: در همان دقایق ابتدایی تحقیقات پلیس سرنخ‌هایی از متواری شدن قاتل به سوی یکی از استان‌های غربی به‌دست آمد. پس از بازگشت دوباره فرد متواری به اراک، با حضور به‌هنگام مأموران، فرد مورد نظر در عملیاتی هدفمند از سوی پلیس دستگیر و به پلیس آگاهی استان مرکزی انتقال داده شد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه