ارسال به دیگران پرینت

توصیف ترامپ از معترضان| حیوانات را داخل زندان ها قراردهید!

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود ضمن انتقاد شدید از تظاهرات‌کنندگان شهر «پورتلند» ایالت اورگان واقع در شمال‌غرب این کشور، معترضانی را که اقدام به سرنگونی دو مجسمه «آبراهام لینکلن» و «تئودور روزولت» کرده بودند، «حیوان» توصیف کرد.

توصیف ترامپ از معترضان| حیوانات را داخل زندان ها قراردهید!

رئیس‌جمهور آمریکا معترضان ساکن شهر پورتلند ایالت اورگن واقع در شمال‌غرب این کشور را به‌دلیل سرنگونی دو مجسمه، «حیوان» خواند.

 

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود ضمن انتقاد ش.دید از تظاهرات‌کنندگان شهر «پورتلند» ایالت اورگان واقع در شمال‌غرب این کشور، معترضانی را که اقدام به سرنگونی دو مجسمه «آبراهام لینکلن» و «تئودور روزولت» کرده بودند، «حیوان» توصیف کرد.

تظاهرات در پورتلند بیش از چهارماه پیش پس از قتل جرج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست یک پلیس سفیدپوست آغاز شد و کمابیش همچنان ادامه دارد

رئیس‌جمهور ایالات متحده در ادامه خواستار اجرای نظم و قانون و استفاده از اف‌بی‌آی علیه معترضان شهر پورتلند شد.

ترامپ در حالی معترضان آمریکایی ساکن پورتلند را حیوان خوانده که اعتراضات ضدنژادپرستی و خشونت پلیس آمریکا در این شهر پورتلند بار دیگر بالا گرفته است.

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: این حیوانات را اکنون در داخل زندان‌ها قرار دهید...رادیکال‌های چپ‌گرا به غیر از سوء‌استفاده از احمق‌ها چیز دیگری نمی‌دانند.. آنها معترضانی جانور و احمق‌های هوادار جو بایدن هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه