ارسال به دیگران پرینت

زنی که شوهر فلج خود را 10 سال روی پشت خود حمل می کند+ عکس

فاطما پال، زنی ۵۵ ساله است که در شهر غازیانتپ ترکیه زندگی می‌کند. او از همسر خود که ۱۰ سال است فلج شده نگهداری می‌کند و او را بر پشت خود حمل می‌کند.

زنی که شوهر فلج خود را 10 سال روی پشت خود حمل می کند+ عکس

فاطما پال، زنی ۵۵ ساله است که در شهر غازیانتپ ترکیه زندگی می‌کند. او از همسر خود که ۱۰ سال است فلج شده نگهداری می‌کند و او را بر پشت خود حمل می‌کند.

تصاویری از یک زن ترک که شوهر فلج خود را به مدت ۱۰ سال روی پشت خود حمل می‌کند در فضای مجازی منتشر شده است.

شوهر او، عبدالله پال ۶۰ ساله، در یک حادثه رانندگی ۱۰ سال هر دو پایش فلج شد. پس از آن روز، فاطیما پال با او ازدواج کرد تا از او مراقبت کند. او را با وجود داشتن دیابت شوهرش را بر پشت خود حمل کرده و از او مراقبت می‌کند.

عبدالله پال گفت: "من ۱۰ سال پیش در یک تصادف موتور سیکلت پایم را از دست دادم. فقط افرادی مانند من می‌توانند شرایط روحی و جسمی یک فرد فلج را درک کنند. من بدون همسرم نمی‌توانستم زندگی خود را با سرعت نسبتا طبیعی به پایان برسانم. خوب علی رغم سلامتی او، من به کسی دیگر احتیاج ندارم. من دوش می‌گیرم و اصلاح می‌کنم، و او مرا بیش از یک بار در روز به پشت خود حمل می‌کند، خدا هزار بار از او راضی باشد.

فاطیما پال گفت: "شوهرم ۱۰ سال است که معلول است و من از آن زمان او را به پشت حمل می‌کردم و هیچ وقت شکایتی نکردم. گرچه دیابت دارم، اما او را حمل می‌کنم. در تمام طول زندگی من پشتش هستم و از او نگهداری می‌کنم، آنچه مهم است این است که شوهرم مدت زندگی‌اش بیشتر شود. "

فاطیما افزود توالت و دوش‌های موجود در خانه او برای افراد معلول مناسب نیست و او قصد دارد آن‌ها را با کمک افراد خوب درست کند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه