ارسال به دیگران پرینت

هر کامیون خاک سیستان ۸ دلار به کشورهای حوزه خلیج فارس فروخته می‌شود

بر این اساس ادعا شده است که مشاور سازمان حفاظت محیط زیست گفته که هر کامیون خاک سیستان و بلوچستان ۸ دلار به کشورهای حوزه خلیج فارس فروخته می‌شود.

هر کامیون خاک سیستان  ۸ دلار به کشورهای حوزه خلیج فارس فروخته می‌شود

 کانال تلگرامی مرکز مقابله با شایعات سایبری نوشت: اخیرا ادعایی مبنی بر فروش خاک جنوب ایران به کشورهای عربی، با استناد به اظهارات فردی که مشاور سازمان حفاظت محیط زیست معرفی می‌شود، در رسانه‌های معاند و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

 بر این اساس ادعا شده است که مشاور سازمان حفاظت محیط زیست گفته که هر کامیون خاک سیستان و بلوچستان ۸ دلار به کشورهای حوزه خلیج فارس فروخته می‌شود.

با بررسی‌های انجام شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری، مشخص شد ادعای مذکور صحت نداشته و بر اساس اطلاعات اداره کل حفاظت محیط زیست استان، خاک سیستان و بلوچستان به خارج از کشور حمل نمی‌شود.

در بررسی‌ها همچنین مشخص شد، اداره‌کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در پهنه استان با تمام توان در تمامی حوزه‌ها و فعالیت‌ها حضوری فعال دارد و در خصوص برداشت خاک و حمل غیرمجاز آن به خارج از کشور تاکنون به هیچ موردی برنخورده است.

روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان همچنین گفته است: با عنایت به اینکه در گزارش تهیه شده ایشان را به عنوان مشاور ریاست سازمان محیط زیست معرفی کرده‌اند به اطلاع می‌رساند طبق استعلام‌هایی که از سازمان حفاظت محیط زیست گرفته شده ایشان هیچ ارتباط سازمانی و کاری با این سازمان ندارد و این ادعا نیازمند ارائه مدارک و مستندات واقعی است که تاکنون مدرکی دال بر این موضوع ارائه نشده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه