ارسال به دیگران پرینت

لایک کردن تصاویر کودک آزاری ۶ ماه تا ۲ سال زندان دارد

علی‌گو گفت: افرادی که فیلمی از یک کودک آزاری در فضای مجازی را لایک کنند مجرم هستند که این اقدام ۶ ماه تا ۲ سال زندان دارد. وی با اشاره به اینکه هنگامی که شاهد کودک آزاری هستیم و درک کردیم که کودک آزاری رخ داده است، با ۱۲۳ تماس بگیرید، گفت: کارشناس ما در پشت خط توضیح می‌دهد اتفاقی که برای کودک میفتد از مصادیق کودک آزاری است یا خیر.

لایک کردن تصاویر کودک آزاری ۶ ماه تا ۲ سال زندان دارد

علی‌گو گفت: افرادی که فیلمی از یک کودک آزاری در فضای مجازی را لایک کنند مجرم هستند که این اقدام ۶ ماه تا ۲ سال زندان دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود علی‌گو رئیس اورژانس اجتماعی کشور در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره قانون حمایت از اطفال، اظهار کرد: در قانون حمایت از اطفال آمده، هنگامی که افراد فیلمی از یک کودک آزاری در فضای مجازی می‌بینند اگر لایک کنند جرم محسوب می‌شود و ۶ ماه تا ۲ سال زندان دارد.

وی با اشاره به اینکه هنگامی که شاهد کودک آزاری هستیم و درک کردیم که کودک آزاری رخ داده است، با ۱۲۳ تماس بگیرید، گفت: کارشناس ما در پشت خط توضیح می‌دهد اتفاقی که برای کودک میفتد از مصادیق کودک آزاری است یا خیر.

علی‌گو خاطرنشان کرد: یک فیلم در فضای مجازی منتشر شد البته در ایران نیست که خانواده کودک را مجبور به خوردن فلفل می‌کنند و کودک فلفل می‌خورد و اشک از چشمانش می‌ریزد که این مصداق کودک آزاری است.

 

منبع : انتخاب

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه