ارسال به دیگران پرینت

مراکز خرید معروف در شهر ازمیر

شهر ازمیر یکی از شهرهای توریستی در کشور ترکیه است که به خصوص در دهه اخیر مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته و برخی برای زندگی و اقامت همیشگی و یا گذران تعطیلات تابستانی راهی این شهر می شوند . و در میان آنها ، گردشگران فراوانی می بینید که از قاره اروپا و به دنبال تفریح در امتداد سواحل زیبا راهی ازمیر شده اند . و در مجموع این شهر ، سالانه میزبان هزاران گردشگر از سراسر دنیاست

مراکز خرید معروف در شهر ازمیر

شهر ازمیر یکی از شهرهای توریستی در کشور ترکیه است که به خصوص در دهه اخیر مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته و برخی برای زندگی و اقامت همیشگی و یا گذران تعطیلات تابستانی راهی این شهر می شوند . و در میان آنها ، گردشگران فراوانی می بینید که از قاره اروپا و به دنبال تفریح در امتداد سواحل زیبا راهی ازمیر شده اند . و در مجموع این شهر ، سالانه میزبان هزاران گردشگر از سراسر دنیاست .  

در ادامه باید افزود کشور ترکیه دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و خرید از بازارها سنتی و مراکز خرید مدرن و متنوع همواره برای برخی گردشگران هدف و یا سرگرمی پر طرفداری بشمار می آید  . و در سالهای اخیر مراکز خرید فراوانی در این شهر تاسیس شده که مورد توجه توریست ها قرار گرفته است . 

در ادامه این مطلب برخی از بهترین مراکز خرید شهر ازمیر را به شما معرفی می کنیم : 

19921

مرکز خرید اپتیموم 

اولین پیشنهاد ما برای شما گشت و گذار و خرید از مجموعه شگفت انگیز اوپتیموم در تور ازمیر پیشنهادی سفر باتو است . این مرکز خرید لوکس و مدرن یکی از پرطرفدار هاست و میتوانید بهترین اوت لت ها را در این مکان مشاهده کنید . در برخی ایام سال کالاهای با کیفیت و ارزانی را می بینید که از برندهای بزرگ به این مکان آورده شده اند و با قیمتی بسیار پایین تر از آن چیزی که بود ، به فروش می رسند  . با کمی صرف وقت و صبر و حوصله ، شانس خریدی ایده آل را خواهید داشت .  مرکز خرید اوپتیموم بیش از یکصد و شصت واحد تجاری را در خود جای داده و همچنین دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی همچون کافه و رستوران های متنوع ، اتاق کودک ، شهربازی ، سینما شش بعدی و ... است . 

بازارهای-آنکارا-min

بازار کمرالتی 

بازار قدیمی و سنتی کمرالتی در مرکز شهر ازمیر قرار دارد و با قرن ها قدمت به یکی از جاذبه های دیدنی این شهر تبدیل شده است . گشت و گذار در این بازار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود و علاوه بر این ، کمرالتی مکان مناسبی برای تهیه صنایع دستی ، مواد خوراکی و ادویه جات و همچنین انواع پوشاک و لوازم کادوئی است . پیشنهاد می کنیم یک روز به گشت و گذار در این بازار و مکان های تاریخی اطراف آن اختصاص دهید و از آثار تاریخی ارزشمندی همچون مهمانخانه ، حمام و مسجد دیدن نمایید . در ضمن سر در این بازار  و برج قدیمی ساعت این دیگر مکان هایی است که نباید فرصت تماشای آن را از دست بدهید .

جالب است بدانید آبنبات های دست ساز ازمیر از دیر باز معروف بوده و معمولا گردشگران مقداری از آن را بعنوان سوغات می برند . پس حالا که تا بازار آمده اید ، با این آبنبات های خوشمزه کامتان را شیرین کنید . مسافران زمستانی هم برای گرم شدن یک فنجان سالپ که نوعی نوشیدنی گرم از ترکیب شیر ، آرد ، شکر و دارچین است و مزه ای شبیه به فرنی دارد ، می نوشند . 

در اطراف بازار کمرالتی رستوران ها و چایخانه ها فراوانی دیده می شود که برای صرف غذا مکان ایده آلی هستند ، و پیشنهاد ما به شما صرف غذا در مهمانخانه سنتی این منطقه است 

WhatsApp-Image-2018_04_19-at-15.08.40_2_-870x420

 منطقه آلسانکاک 

اگر به دنبال خرید از برندهای معتبر دنیا هستید بهتر است به منطقه آلسانکاک رفته و سری به فروشگاههای مدرن و لوکس آن بزنید که البته خرید از آنها خیلی مقرون به صرفه نیست . برخی منطقه‌ آلسانکاک را با بورلی هیلز در آمریکا مقایسه می کنند . زیرا در این منطقه همه چیز از کافه و رستوران گرفته تا هتل و فروشگاهها بسیار شیک و لاکچری است .  در اینجا می توانید از برندهای معتبر لباس های تجملی بخرید و یا خود را به صرف غذایی لذیذ مهمان کنید . همچنین تور استانبول را از دست ندهید.

74d12eb3-778f-4fb0-a540-0549036ab701-840x560

مرکز خرید برنوا Bornova     

این مرکز خرید ، یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر ازمیر است که شامل یک پاساژ سه طبقه ، رستوران ، اسپا ، سالن بدنسازی و ... است . و برای رفاه حال مشتریان امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را تدارک دیده است . مرکز خرید برنوا از دو بخش مرکز خرید و مجموعه تفریحی تشکیل شده و به همین خاطر برخی از ساکنان این شهر اوقات فراغت خود را در این جا سپری می کنند مرکز خرید برنوا همچنین برندهای معتبری را در خود جای داده که اغلب انواع پوشاک را عرضه می کنند و در برخی ایام سال تخفیفات قابل توجهی را برای مشتریان خود قائل خواهند شد . 

Agora_shopping_center_Izmir

مرکز خرید آگورا

مرکز خرید آگورا یکی از پرطرفدارترین هاست و دارای سی هزار متر مربع فضای سر پوشیده و نود هزار مترمربع فضای باز است . این مرکز خرید از سال ۲۰۰۳ میلادی افتتاح شد و به سرعت مورد توجه قرار گرفت . آگورا (Agora) در لغت به معنی خرید است و در زمان های گذشته به معنای بازار بوده است . تور کیش را آنلاین در سایت سفر باتو بخرید.

این مجموعه دارای امکانات متنوعی همچون کافه و رستوران ، سالن سینما و محوطه بازی برای کودکان است .

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه